Nokia asha 200 of 201

Ik weet dat er een algemeen mobieltjes topic is, maar aangezien ik echt raad nodig heb maak ik even een apart topic.

Aangezien ik morgen mijn HTC chacha verkoop ben ik op zoek naar een nieuwe goedkope gsm in een leuke kleur. De Nokia Asha 200 en 201 zijn in het roze verkrijgbaar en dat bevalt me wel, ook ie ie goedkoop… maar 70 euro.

Nu twijfel ik alleen enorm welke van de twee ik moet kopen, aangezien ze even duur zijn. Het enige wat ik met mijn gsm doe is bellen en sms’en, twitter en whatsapp. Beide telefoons hebben geen 3g of wifi maar wel internetverbinding, dat geeft niet want in mijn abbo heb ik 1g internet.

Asha 200

• Dual Sim (aangezien mijn vriend en vader beide in vlaanderen wonen lijkt me me erg handig om een belgische en nederlandse kaart tegelijk te hebben, zodat ik ook met mijn vriend kan praten als ik bij mijn vader ben)
  • GEEN whatsapp
  • Snelle levertijd

Asha 201

• Geen Dual Sim
  • WEL Whatsapp (aangezien ik veel whatsapp zou dit wel erg fijn zijn… en anders vind ik het ook een beetje zonde van mijn 1g in mijn abbo)
  • Langzamere levertjid

Welke zouden jullie kiezen?

Iemand please, voordat ik het topic kwijt ben :’).

Tja, als je veel whatsapp’t, dan lijkt het me logisch dat je de 201 neemt.

Je w’appt blijkaar veel, dus dan is het nogal logisch dat je de tweede neemt, neem ik aan xd