Nokia 6300

Heeii,
ik krijg binnekort de nokia 6300,
Maar heeft iemand die?
en vind je hem fijn?

vinden jullie hem mooi?

kusskuss

up!!

Jup ik heb 'm!

hij is heel erg fijn! ook qua toetsen enzo. mp3 speler doet het goed en maakt ook goede foto’s (de kwaliteit is natuurlijk niet super hoog met een 2 mp camera)
ik vind 'm zelf ook erg mooi dus… maar neem nu een ander omdat mijn jaar abbo is afgelopen, dus neem ik weer mooi een nieuwe gratis haha;)

nog vraagjes verder?

bedankt(L)
ZKan je er veel liedje opzetten?
en veel foto’s?

up!!

Ik wil hem misschien ook,
maar wat vinden jullie van de rode versie?
http://img444.imageshack…/nokia6300red01ob8.th.jpg

edit; ik heb hem vandaag besteld (niet de rode maar de zwarte)
upupup. ik wil weten of die goed is. =D

Heeeey!
die heb ik nou dus ook!
alleen in het bruin,
ik vind hem zelf erg fijn.
goed geluid de foto’s zijn goed ( voor een mobiel)
dus ik ben tevreden!:stuck_out_tongue:
xx

dit is die van mij!
http://www.pdashop.nl/ima…81&dimensionid=1&shopid=2

heb hem zelf niet dus kan je niet helpen

ik heb hem ook, en ik vind hem super… alleen wat je meestal wel heb met mobieltjes komen er snel krassen op het beeld of de achterkant vn de telefoon (omdat de achterkant staal is ofzo) … ik heb een geheugenkaar tvan 2gb en kan 400 liedjes op m’n mobiel hebben en ik denk nog meer als ik me foto’s en alles er ook afhaal. x

Ik heb de witte. Er komen inderdaad vrij snel krassen op, maar je kan volgens mij speciale plasticjes kopen die je op het scherm kan plakken. Ik heb er nog geen sd-kaart in zitten dus ik kan niet heel veel muziek er op zetten. Wel kan ie heel veel (incl. verzonden) smsjes opslaan. Bluetooth gaat supersnel. Foto’s zijn alleen mooi bij daglicht, hij heeft geen flits. Smsen gaat superlekker! Alleen de indeling van de mappen is een beetje raar, maar dat is ook maar een kwestie van wennen.

Ik wil hem miss… Maar in al die Reviews (op bijv. Typhone.nl) staat dat het geluid niet echt goed is, Tenminste niet echt hard… En dat de batterij snel leeg is. Weet iemand dat.
Thnx alvast!

Xx

Ik vind het geluid eigenlijk best wel goed, iig beter dan het geluid van de mobieltjes van mn vriendinnen en die hebben ook allemaal redelijk nieuwe telefoons. En met de batterij doe je iets van een week, maar dan is ie binnen twee uurtjes weer helemaal opgeladen en dat vind ik best snel.