Nokia 5230 of Samsung b3410?

Aangezien mijn telefoon gisteravond overleden is, na 3 jaar, mag ik een nieuwe. Alleen, ik twijfel tussen deze 2. Iemand ervaring met 1 van deze 2? Oké ze zijn totaal verschillend, maar ik vind ze allebei best wel mooi :grinning_face_with_smiling_eyes:

http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Nokia-5230-Front.jpg

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/groot/KS124213z/vodafone-prepaid-samsung-b3410-star-qwerty-(124213).png

Ik vind die nokia gaaf.

Mijn vriendin heeft die samsung star qwerty maar die vind ik persoonlijk niet echt fijn…

Hij lijkt mij ook erg fragiel… maar ik denk dan dat ik de nokia doe :slightly_smiling_face:

De nokia 5230 scoort een 8.8
De Samsung b3410 scoort een 8.6 op testfreaks (:

Oh dankje! Dan word het dus de nokia :slightly_smiling_face:

Nokia 6760 slide is ook chill :3 lijkt op die samsung maar is 30x beter dan de samsung. sowieso is nokia betrouwbaarder vind ik…

Ah die is ook leuk! Alleen een beetje te duur denk ik… Maar het word de nokia :slightly_smiling_face: bedankt allemaal!

ik wil die nokia ook! ben alleen bang dat hij veel smsen niet overleefd ;o

Ik vind de samsung star qwerty eigenlijk bes wel heel erg lelijk. :'3
Één van de redenen waarom ik um niet genomen heb, aangezien hij me wel aangeraden werd. Ik zou voor de nokia gaan! Maar ben nu het gelukkigste met mijn Nokia N97 mini.

ik sms ik vrij veel, en hij leeft nog steeds :stuck_out_tongue:

Oooh ik zie nu pas dat dit topic van april is! Ik was net in het kijkshop foldertje aan het kijken en ze zaten beide erin haha. Samsung voor 119,- en de Nokia 129,- Maargoed daar heb je nu niks meer aan. :stuck_out_tongue:

Ik zou trouwens ook voor de Nokia gaan. Heb veel liever touchscreen.

Haha maakt niet uit! Ik heb ook de Nokia gedaan :slightly_smiling_face: en ik heb hem voor 129 gekocht bij bol.com :slightly_smiling_face:

ik heb echt een hekel aan touchscreen :’)
nokia vind ik wel fijner in gebruiksgemak dan samsung

Ik vind de nokia mooier :wink: Die samsung heeft zo’n raar model xD

Ik zou voor die Nokia gaan. Ik wou dat ik er ook 1 mocht kiezen (A)

Ik ken iemand die die Nokia heeft en zij vindt hem wel chill! En die de Nokia is ook best wel groot en dik.
Alleen met die samsung heb je ook qwerty en dat vindt ik persoonlijk handiger!

haha oke,
maar toch twijfel ik, de laatste tijd zijn de mobiels echt stom.
maarja, niemand heeft vast tips voor een leuke mobiel onder de 150 euro?
hahaha.

xxx’

zo ik ben echt lekker actief in dit topic.
hoe bevalt je nieuwe mobiel eigenlijk?

Ik heb die samsung… hij’s echt heel fijn!