nogsteeds gevoellens voor hem?

Ikheb al best lang een jongen leren kennen, nou heel leuk en aardig allemaal, maar toen kreeg ik ruzie met hem.
nouja ikvond hem leuk hij vond mij leuk, en af en toe sms ik nog wel met hem, gisteravond dus ook, en uiteindelijk kreeg ik een smsje, mt
ikhounogwelvanju

maar je durf niet meer dan zoene
x

nouja, ik helemaal van dat durf ik wel enzo, hij wou dus ook sex met me, ikben 14 en hij ook, maartog, hij heb al eerder sex gehad, zegt hij.
nouja, kreeg ik vandaag ineens een smsje van,

wtf wie heeft mijn mobiel gehad omg kk op
bah.

nouja ik helemaal weer vedrietig.
maar ik kan hem echt niet loslaten, ikheb nu wel een vriendje, maar ikweetniet,
ik kan hem maar niet vergeten

kunnen jullie misschien helpen ofzo ;$
sorry voor het lange verhaal
xoxo

ik snap je verhaal niet helemaal.
Maar die jongen lijkt me zo niet echt een leuke jongen.
Dus vergeet hem, en blijf bij je vriendje.

ik snap je verhaal ook niet helemaal
maar die jongen lijkt me geen fijne jongen als hij dingen met je wilt doen waar jij nog niet aan toe bent. forget him.

nee dat is et probleem niet, ik wou wel, maar hij denkt dat ik niet durf,
maar hij kan af en toe helemaal omslaan, dan doet hij weer heel lief, en dan weer zo gemeen

ik denk dat je hem moet vergeten.

en dat smsje van ‘ik houd nog wel van je maar je wilt niet meer dan zoenen’
vind ik een beetje raar, die ‘maar’ hoort daar niet te staan, alsof hij niks met je kan hebben als hij meer wilt en jij niet
maarja

laat je vooral niet door hem overhalen tot dingen waar je niet aan toe bent !
succes

ikzou het smsje wel even helemaal overtypen,
even wat handiger misschien ;$

[b]ikjouwelvanju

maar ju durft niks meer dan zoenu
x[/b]

en ooknog een andere
hij wou me nog een kans geven dus ik vroeg waarom;

omdat ik van ju hou, maar laatmaar
x

hij slaat af en toe gewoon helemaal om :frowning_face:

dat je denkt dat dit serieus is, vind ik erg triest.
wat denk je nou zelf? dat hij iets met je wil om jou? hij wil gewoon neuken dat is wel duidelijk. en ik vind het raar dat je een vriendje hebt als je met hem smst en aan hem denkt, dat is lullig tegenover je vriendje! dus vergeet die jongen en ga weer aan je vriendje denken!

exactly

die jongen speelt echt met j0u! Zulke jongens zijn alleen maar uit op seks, hoe ik het zie dan he. Van wat ik van jou heb gehoord lijkt het daar verdacht veel op. Ik zou zeggen d0e geen dingen die je diep van binnen niet wilt. Pas als je 100% zker bent van dingen moet je ze doen, maar omdt je waarschijnlijk al een keer nee hebt gezegd, zal dat een rede hebben, en zal ik daarbij blijven! :wink:

Dat is niet houden van. Wat hij doet.
Probeer hem te vergeten.
Ik denk dat je vriendje sowieso liever is.

OKE denk na;;;;
Hij zegt; Je durft niet meer dan zoenen

Nou waar gaat het hem om? om de seks dus. Dat blijkt daar wel uit. Als hij echt wel van je zou houden zou die accepteren dat je dat nog niet wilt klaar.
Daarbij je hebt een vriendje. Als jij er zo over denkt dan ben jij je vriendje niet waard vind ik.

Denk goed na en maak de goede keuze. Ik zou echt gewoon bij je vriendje blijven!

idd kijk naar de realiteit.

Sorry maar je bent een beetje dom aan t lullen.