nogal complexe en vage situatie

Ik heb nu zo’n 5 weken geleden een jongen ontmoet op het feestje van een vriendin van mij. Eerst vond ik hem een beetje een gladjanus dus heb eigenlijk niks tegen hem gezegd op dat feest. Maar na het feestje zijn we door omstandigheden samen met een klasgenoot van mij nog even iets gaan drinken. Daar ben ik ook met hem in gesprek geraakt klikte erg goed en hij heeft me daarna ook thuis gebracht. De volgende dag was er een feestje van een andere vriendin van mij waarnaar hij eigenlijk niet zou komen. Hij had afgesproken met vrienden in de stad. Toen ik opdat feestje aankwam hoorde ik plotseling dat hij wel kwam. Op dat feestje hebben we ook gezoend enzo en heb daar ook zijn nummer gekregen enzo.
Na dat feestje werd ik door een vriend van hem naar huis gebracht. Die vriend vertelde mij allemaal dat ik hem niet moet vertrouwen enzo. Daarna heb ik hem een paar keer op msn gesproken en we hebben veel gesmst enzo. Toen ben ik een avond bij hem thuis geweest ik ben ook met hem naar bed geweest was zijn 1e keer. De dag erna ging hij op vakantie. Tijdens zijn vakantie heb ik hem niet meer gesproken hij heeft me alleen een keer een heel vaag smsje gestuurd. Waar ik op terug heb gesmst maar daar kreeg ik geen reactie op terug. Nu is hij terug en heeft hij pas na 1.5 week dat laten weten ik heb hem even op msn gesproken. Maar gesprek liep beetje vaag hij ging ook weer offline zonder doei te zeggen. Maar nu begint dinsdag de school weer en ik zit bij hem in de klas bij duits :frowning_face: . Heeft iemand tips…

je bent op de eerste date al met hem naar bed geweest en nu negeert hij je… klinkt alsof je gebruikt ben
get over him en besteed geen aandacht aan hem in de klas

ik had ook zo’n jongen bij mij in de klas,
en die vroeg via msn of hij met me wou, ik had nee gezegt.
en de volgende dag deed hij gewoon alsof er niets was gebeurt,
dus zo deed ik ook maar.

gewoon kijken wat hij doet, als ie doet alsof er niets is gebeurt, doe jij dat ook.
en als het je echt niet meezit dat hij je bijvoorbeeld negeert ofzo, dan moet je een x met hem afspreken ofzo?
maar je moet denk ik niet meer zoveel van hem verwachten.
succes!

Dat dacht ik eerst ook en opzich kan ik dat ook wel accepteren. Maar ik krijg nu juist van allemaal mensen om me heen te horen. Dat het misschien wel mijn eigen schuld is omdat ik ook niks van mij heb laten horen. Terwijl het zijn 1e keer was. Maar heb ook zoiets van dalijk gebruikt hij me alleen en ik heb geen zin om dan als een dom onnozel schaap achter hem aan te gaan lopen.

Ik wou bijna iets kwetsend schrijven ik denk ook dat ie je gebruikt heeft, misschien wou hij stoer doen tegen zijn vrienden om te zeggen :‘Ik heb gister met een chickie in bed gelegen& ik ben nu een man :smirk:
En is het raar dat ik denk dat ie misschien toch niet maagd was?

Niet echt want dat dacht ik eerst eigenlijk ook. Hij is namelijk meer het type jongen voor een one night stand vind ik namelijk. Maar hij was zo onzeker dat kan gewoon niet gespeeld zijn.

up nog iemand advies ofzo?
want ik weet nu echt totaal niet meer wat te doen

Sommige jongens zijn zeer goede toneelspelers?
Maar uhm, moeilijk , mocht je nou een goede band met hem hebben gehad en het was de eerste keer sex waarna dit gebeurde, dan had je nog een goed gesprek kunnen proberen te hebben.

Het is niet echt duidelijk wat jij nu eigenlijk wilt ,
Vind ik ._.

ja dat kan wel maar zo onzeker als hij overkwam dat geloof ik niet.
Nja ik weet het zelf eigenlijk niet ik vind hem een ontzettend leuke jongen maar ik ben eigenlijk gewoon heel bang afgewezen te worden denk ik. Bovendien weet ik gewoon totaal niet wat hij wil en wat hij bedoeld. I mean als hij het maar voor een keer wil waarom smst ie me dan vanuit spanje.
Ik denk dat ik hem morgen gewoon subtiel iets sms als wat vind je van je nieuwe klas ofzo. Kijk wel wat ik erop terug krijg.

volgens mij was het voor mij meer een one night stand die een beetje veel te complex is geworden en nu krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd.