Hey,
Als eerst wil ik zeggen dat ik helemaal nieuw ben op dit forum en dus ook 0% ervaring heb met dit soort dingen. Neem me daarom niet kwalijk als ik dit bericht bij een verkeerd topic of dergelijke heb gezet :’)
Sorry alvast voor dit lange verhaal.
Oke, ik heb 2 jaar in de klas gezeten bij een jongen. In het eerste jaar had ik totaal geen interesse in hem, en zag ik hem ook nauwelijks staan. In het tweedje jaar liet hij al wel meer van zich horen, maar hij en ik kwamen echt pas in contact ongeveer 2 maanden voor de zomervakantie. We werden echt de beste vrienden. We zaten vaak naast elkaar en we konden veel met elkaar lachen. Toen brak de zomervakantie aan en we spraken letterlijk elke dag af. We wonen namelijk nog geen 2 minuten van elkaar af :’) Ik begon hem steeds leuker en leuker te vinden maar dat liet ik hem niet weten. Ik was bang voor zijn reactie, en de gevolgen. Namelijk onze vriendschap. Die wilde ik niet kwijtraken. In de laatste 2 weken van de zomervakantie was ik zelfs echt verliefd op hem geworden. Ik dacht dat het gevoel wel weer weg zou gaan maar tot op de dag van vandaag is het er nog steeds. Het is nu inmiddels een jaar verder maar ik zie hem nog elke dag op school. Hij heeft ook in de tussentijd een vriendinnetje gehad. Maar dat is alweer een lange tijd uit. Als we elkaar nu zien is het ‘hoi’ en soms zeggen we helemaal niks tegen elkaar. Ik ben dit jaar blijven zitten dus gelukkig zie ik hem niet elk uur. Maar in de pauze komen we elkaar vaak tegen.
Ik vind hem nog steeds leuk, maar hij mij niet. Dat weet ik 100% zeker. Maar ik zou echt heel graag weer met hem in contact komen. Heeft iemand een idee hoe ik dit het best kan aanpakken?
Nogmaals sorry voor dit lange verhaal, maar ik trek het niet meer en mijn hoop word steeds minder.
Liefs, mij.