Nog steeds verliefd op mijn ex, al 3 jaar lang

Hee allemaal… Ik hoop dat jullie een beetje geduld hebben want ik heb echt hulp nodig!!!

Ik zit dus met een probleempje en ik moet echt mn hart ook even luchten en ik hoop eigenlijk ook dat jullie mij kunnen helpen aangezien mijn vriendinnen me alleen maar dezelfde antwoorden geven en ik er niet veel mee kan…

2 jaar geleden is het uit gegaan tussen mij en mn ex. We hebben veel ruzies gehad van toen tot nu maar we hebben ook super veel dingen samen weer gedaan… Toen t uit was gegaan is hij zich anders gaan gedragen, hij ging roken drinken met veel meiden uit mn voetbalteam opeens om en hij wou ze toen bijna allemaal fixen omdat hij wist dat t mij wat deed…

Eind 2012 is t uit gegaan tussen hem en mij om verschillende reden maar de grootste was school… Doordat t uit ging kreeg hij veel aandacht van die meiden dus want ja hij is en was wel een lekkerding… We zijn vrienden gebleven en in februari 2013 kreeg hij met mn stief zusje maar dat deed hij met opzet heeft hij later bekend. In juni kreeg hij met een meisje en dat duurde tot oktober toen is t even stil gebleven bij um en heb ik weer contact met hem op gezocht want in de zomervakantie waren we allebei weg en hadden we het druk. In maart 2014 kreeg ik met een andere jongen en had hij een nieuw meisje weer. Het ging goed en we gingen samen naar de kermis, bios etc heel raar maar toen is hij zowat mn beste vriend geworden… Met mijn vriendje duurde het niet lang (eind mei) omdat ik geen gevoelens meer had voor hem. Met mijn ex en zijn vriendin toen is het begin juni ook uit gegaan omdat zij dacht dat hij vreemd ging met iemand van een tournooi die hij toen ooit had.

Dit allemaal klinkt heel saai nu… In de tussen tijd zijn we veel closer geworden van toen t uit is gegaan (december 2012 tot juli 2014) al die tijd heb ik nog steeds gevoelend voor hem gehad en hij ook voor mij, elke keer zei die het weer maar ik met mn domme kop deed er niks mee ik negeerde hem en dsn kregen we weer ruzie en toen werd t weer goed en gingen we weer naar de bios… Zo ging t maar door

Eind juni gingen we samen een avondje uit en vertelde hij me dat hij evht nog gevoelens had voor me en vertelde ik hem dat ik dat ook dat… Hij vroeg aan me of ik weer verder wou met hem en dat ik het hem eind die week zou laten weten. Ik vertelde het tegen een vriendin van de voetbal en zij zei toen dat hij t zelfde tegen haar had gezegt dus einde van de week heb ik nee tegen hem gezegt en heb ik gezegt dat ie voor mn vriendin moest gaan… Hij zei mii dst ik altijd eerste keus zal zijn zal blijven en dat nu ook was. Ik zei ga voor haar wij oomen nog wel. Terwijl zij hadden, hadden ik en mijn ex allebei begin juli een feestje en daar waren we natuurlijk allebei en ja natuurlijk daar was ook drank. Mijn ex kreeg ruzie met zijn andere ex want die was er ook. Hij werd boos en liep weg ik ging achter hem aan en trooste hem want hij was super kwaad! Terwijl ik hem een knuffel gaf zei hij ‘je bent er echt altijd en overal voor me he’ ik zei ‘ja en dat zal ik alrijd blijven doen’ hij kust me en we gingen door die hele week hebben we blijven afspreken en zoenen en zoenen ja… Maar ja, hij had nog steeds met die meid… Ik voelde me schuldig en vertelde het haar, ze was niet kwaad en begreep het allemaal… Ze had het wel uit gemaakt maar door de tijd heen van zomer 2014 tot nu zijn hij en ik steeds closer geworden… We doen en deden van alles samen mn gevoelens werden meer maar ik verbergte ze… Ik schaamde me voor hem, voor mn vriendinnen maar het rare was ze zagen het allemaal… Ze wisten en weten allemaal dat ik hem leuk vind en ik maar onschuldig doen… En nu dat ik niet zou dat ze het zouden weten maar juist omdat hun altijd naar over hem praten… Nu zijn we op het punt dat ik totaal niet weet wat ik moet doen…

Op dit moment heeft hij met een meisje en ik heb de afgelopen 2 maanden weinig met hem gedaan door mijn examens en dus ook niet veel gesproken… Ik ben gaan denken en ben er achter gekomen dst je je aller eerste liefde noot zal vergeten… Als hij langs komt geeft ie me wel eens plotseling een kus oo mn mond maar ik denk dat dat is vriendelijk en over de app praat hij dat zo lief… Ik ben nu weer hier net als waar ik vorig jaar was… Hij heeft iemand en ik ben weer verliefd, ik had toen naar hem moeten luisteren en naar zijn vader. Zijn vader zei mij altijd ‘jullie zullen altijd bij elkaar terug komen’ ik was jong toen en wou het niet geloven maar nu weet ik dat het zo is…

Vanmiddag waren we op het strand en zijn vriendin was er ook bij. Natuurlijk zoenen ze ja duh… Maar als zij weg was, kwam hij elke keer naar me toen. Hij ging met me knuffelen, bas over gooien, op zn nek tillen, met zn benen om mij heen of ik om hem dat hij me optilde… En dit maakt mij zo gek… Hij is zo leuk!!!

Mijn punt is dus, wat moet ik doen? Het hem eerlijk zeggen? Hij heeft altijd gezegt, je staat altijd op nummer 1, ik zal altijd van je blijven houden… Of moet ik wachten tot het nieuwe school jaar, tot wanneer het uit is met zijn vriendin? Want het word vakantie, we gaan allebei op vakantie, vakantieliefdes blabla… En dan gewoon zeggen wanneer het nieuwe schooljaar begint of wanneer het uit is tussen hen?

Hebben jullie tips of weten jullie wat ik moet doen? Ik voel me zo hopeloos…

XOXO B, Hopeless Girl

Ps. Voor mijn gevoel is het ook echt the love of my life wat je wel eens hoor :sob::heart_eyes:

Als hij zoent met zijn vriendin waar jij bij bent en zodra ze weg is overduidelijk flirt met jou, moet je je eens afvragen of hij wel echt zo’n goede jongen is. Wie zegt er dat het niet hetzelfde gaat zijn bij jou? Zoenen met jou om daarna te flirten en te knuffelen met een ander meisje?

Ik snap dat t zo over komt, want indd hoe ik het geschrheven heb lijkt jet alsof hij een player is maar dat is hij echt niet! En hij kent me veelste goed en hij heeft al een aantal keer gezegt als jij echt mijn ben komt niemand er meer tussen… Maar ja, wat moet ik doen?

In een ander topic (2 topics) vraag je of je lesbisch bent omdat je denkt verliefd te zijn op Taylor Swift, en hier zeg je verliefd te zijn op je ex-vriend… the love of your life. Maar ja, even on topic. Ik zou hem laten gaan. Het klinkt inderdaad als een player.