Nog steeds op tinder.

Opgelost.

Ik snap dat het niet leuk is als hij nog steeds op tinder kijkt; aan de andere kant maak ik op uit je post dat je nog geen relatie met hem hebt, dus in die zin heb je er nog niks over te zeggen en vind ik dat hij weinig fout doet (ookal is het niet ‘chic’ van hem).

Aangezien jullie elkaar toch kennen van tinder, is het niet een idee om tijdens een gesprek (face to face) eens een (grappige/plagende) opmerking te maken over tinder, en op die manier vragen of hij het nog wel eens gebruikt? Ik zou het woord ‘confronteren’ los laten maar gewoon op een indirecte manier erachter zien te komen wat hij er nog mee doet.

Ik zou hem er wel mee confronteren, ik zou het ook echt niet leuk vinden als iemand waar het als serieus mee begint te worden nog actief tindert. Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen, hij is vast niet serieus oid, maar dan weet hij ook even dat jij het niet leuk vindt. Als je niet goed weet hoe serieus hij met jou is moet je al helemaal een keer met hem praten, dat soort dingen zijn wel belangrijk denk ik! Niet te bang zijn, ik denk niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken.

Ik zou inderdaad doen wat Isfet net ook al zei, als jullie afspreken gewoon luchtig erover beginnen, zo van: ‘gebruik jij eigenlijk nog wel eens tinder?’, omdat jullie elkaar ook op hebben leren kennen enzo. Alleen als hij dan zegt: Nee nooit meer, zou het wel raar zijn, maar voor hetzelfde geld zegt hij: Ohja ik kijk er nog wel eens op maar niet serieus. Dan weet je in ieder geval of hij de waarheid spreekt of niet

Ja, ik kan het in het echt wel vragen, ik zie hem morgen.
Maar wat als hij nee zegt, terwijl ik toch zeker weet dat hij er nog wel op zit. Dat zou echt kut zijn :’)
Zal ik dan wel moeten zeggen dat ik weet dat hij er nog komt?

Ik vind van wel!

Ja dan zou ik wel zeggen dat je hem wel eens online hebt gezien.

Dan gaat hij waarschijnlijk wel iets zeggen dat jij er dan dus ook nog op zit. En dan moet je je daar weer uitlullen…

Oh mijn vriend zit ook nog steeds op tinder en ik ook. We vinden het gewoon leuk om mensen te matchen :’) Hij vraagt ook vaak genoeg of hij op mijn tinder mag en dan gaat hij voor mij matchen. Hij praat met niemand en ik ook met niemand, tenzij ik met mijn vriendinnen ben voor de lol en dan geef ik dat ook eerlijk toe.
Er hoeft dus niet al te veel achter te zitten en jullie zijn niet exclusief dus je kan er eigenlijk niks over te zeggen, ik zou het nogal claimend vinden overkomen.

Ben ik de enige die dit erg raar vind!? Als je een relatie hebt voor de grap op tinder zitten. Apart.

Je bent zeker niet de enige!

Dan lijkt het me wel dat je daar een sterke relatie voor nodig hebt met vertrouwen etc.
Ik zou het wel naar vinden als ik mijn vriend online zou zien op momenten dat hij niet bij mij was.
Maar misschien is het ook niks voor mij omdat mijn ex echt op tinder zat en ik screenshots van mensen toegestuurd kreeg.

Nouja zolang het maar goed zit dan als jullie voor de grap op tinder zitten, persoonlijk vind ik het best wel kinderachtig en het is al helemaal lullig als andere mensen jou of je vriend online ziet en dan bijv. Een screenshot maken. Hoe help je praatjes de wereld in…

!!!

ik vind het ook niet kunnen! Dat is eigenlijk gewoon hetzelfde als op een normale datingsite zitten.

Ik deed het ook altijd gewoon. En ja eigenlijk is dat best raar. Mijn ex wist namelijk niet dat ik nog af en toe op tinder zat. Ik had dan wel in mijn sign staan dat ik geen relatie zocht en met de jongens waarmee ik praatte wisten dat ik een vriend had en de gesprekken waren allemaal vrij vlakkeloos en over koetjes en kalfjes zegmaar. Ik stuurde ook nooit uit mijzelf iets, antwoordde alleen nog als iemand wat vroeg.

Ik heb gevraagd waarom hij er nog op zat en of hij het wel serieus neemt tussen ons.
Gesprek gehad, hij gaat er niet meer op en is heel serieus met me. Yay :slightly_smiling_face:

Thanks ladies

Volgens mij ben ik de enige die dit niet raar vindt :’) Is gewoon voor de lol, verder gebeurt er niks.
Zou goed kunnen dat de jongen waar je mee date er ook gewoon ‘voor de grap’ op zit, wat meisjes kijken. Dat doen jongens in het echt ook. Als hij verder niet date met ze ofzo zie ik het probleem niet echt, jullie hebben (nog) geen relatie.

Ah super fijn :slightly_smiling_face: