Haai allemaal,
Ik zit dus ergens best wel mee. Het begon met m’n eerste liefde, ik was nog nooit zo verliefd geweest en het kwam van een relatie. Tot het uitging… Hij kreeg het super druk en als het aan zou blijven zouden we elkaar nauwelijks zien dus hij maakte het uit. Ik ben nu een half jaar verder sinds de break up en ik kan nog steeds niet verder. In dit halfjaar zijn er wel dingen gebeurt wat het moeilijker maakte, ongeveer een maand nadat het uitging zocht hij weer contact, hij zei dat hij me miste blabla dat onze tijd nog wel kwam, dat het gewoon niet het juiste moment was, alles ging weer goed en ineens bam deed hij kortaf, ik begreep er niks van maar liet het maar zo. Toen weer 2 maanden later appte hij me weer, hij zei dat hij het dom heeft aangepakt dat hij me geen pijn wou doen, niet wist wat hij met zn gevoelens moest en daarom ineens zo anders deed, deze keer ging het wel goed, we zagen elkaar weer, het was precies zoals vroeger, allebei verliefd. Tot hij het dus weer super druk kreeg en hij me weer liet zitten. Het ergste is dat 2 weken daarna hij me vertelde dat hij gewoon een andere meid aan het daten was, nogwel eentje die hier 2,5 uur vandaan woont, sorry dat ik het zeg maar wel het type; ik doe het alleen voor de seks. Ik was er kapot van, nu is dat trouwens ook weer over tussen hun. Nu zoekt hij dus soms weer contact, ik ontken niet dat ik er op in ga, hij vroeg laatst of ik langs kwam enzo dat hij mij ook weer mist maar hij heeft ondertussen ook gewoon seks met een vriendin van hem, gewoon voor de lol. Jullie zullen waarschijnlijk wel denken van jezus wat een eikel dat je daar nog mee bezig bent maar ik weet echt niet wat ik moet doen… Misschien meerdere meiden met dit soort ervaringen?
Liefs