nog steeds niet over hem heen.

ik ben nog steeds niet over hem heen.
en ik heb ook echt het gevoel alsof dat niet
zo snel gaat gebeuren.
maar het is nogal pijnlijk om te zien, dat hij
met andere meisjes aan het daten is.
en dat ook maar al te graag aan mij wil laten
weten.

wat moet ik nou met 'm?

hoe lang is het al geleden dat jullie iets hebben gedaan/ dat het uit is.

dit is een beetje korte beschrijving …

het is nu bijna 2 maanden uit.
ik heb hem sindsdien niet meer gezien.

dubbelpost.

Soms gaat dat gevoel nooit helemaal weg…
sterkte! (zit er ook mee)

2 maanden om iets te verwerken is nie lang… dus misschien lijkt het nu alsof je er niet overheen komt maar bekijk het over n paar weken nog s… en zelf s rondkijken helpt ook (A)

2maanden is niet zo lang. Bij mij was het meer dan een half jaar. Ben nu terug verliefd maar weet niet als hij ook verliefd is op mij.

Ik hoopte l dat iemand dit zoy schrijven, Ik weet egt gewoon PRECIES hoe je je voeld! Ik vondt een jongen zo leuk paar dates hij lied me voellen dat ik speciaal voor hem was… Ik dacht dit gaat zeker wat worden… ! tot die sms dat kwam er stond in ik kan niks hebben school blabla… & gister ging ik uit zag ik hem in die club & hij stond daar met een meisje fotos te maken kusjes op mond te geven &so… Net of ik nooit iets voor hem had betekend… Dat deed me pijn… MAar weetje we verdiennen gewoon beter! & het doet egt heel veel pijn maar ik heb zijn nummer verwijderd anders zou ik aan hem blijven denken & al zn lieve smsjes, & ff bij me vriendin uitgehuild licht op! & niet te veel opzoek zijn! De jongen komt wel okal moet je soms zo lang wachten :frowning_face:( …) & niet vergeten nooit te veel agter de jongens aan heel veel hem sms Altijd tegen hem beginnen te praten op msn,… ) de jongens willen een beetje jagen als het meisje steeds begint is het niet meer interessant & vinden ze het snel niet leuk meer… een beetje hard toe get ik wel goed;) SUcces ermee & het komt wel goed doe leuke dingen & je vergeet het zo!

Paar verbeteringen