Nog steeds niet gezoend met vriend

Ik heb momenteel 2 weken met mijn vriend, en we hebben het altijd heel erg gezellig maar we hebben nog steeds niet gezoend. Ik dacht aan het begin oke het komt nog wel, maar ik zit er nu toch best wel mee. Hij maakt verder ook geen aanstalten om een arm om me heen te slaan of mijn hand vast te houden ofzo. Ik denk steeds: oke volgende keer dat hij langs komt neem ik zelf het iniatief maar het lijkt wel of het steeds niet lukt ofzo? Iemand tips want ik word er toch wel een beetje moedeloos van :frowning_face: Hij is trouwens wel al ontgroend en ik ook.

Zoen hem dan gewoon :stuck_out_tongue:

hoe oud zijn jullie? en heb je al eens eerder gezoend?
ik zeg: GEWOON DOEN!

we zijn allebei 16, en ja we hebben beide al eerder gezoend. En dat gewoon doen lukt me dus steeds niet :frowning_face:

ahw wat vervelend! :frowning_face: komt heus nog wel joh! Anders probeer je het toch gewoon uit te lokken door dichtbij hem te gaan zitten en hem wat vaker aan te raken enzo :slightly_smiling_face: misschien durft hij gewoon niet zo goed!

huuh en het is je vriend?

als jullie allebei al eens gezoend hebben weten jullie allebei hoe het is, dus ik denk dat het vanzelf komt. laat hem iig merken dat je wel met hem wil zoenen. (dan hoeft hij daar iig niet aan te twijfelen)

Jongens zijn ook verlegen, ook als ze al eerder gezoend hebben. Probeer hem inderdaad eens uit te dagen. Ga bijvoorbeeld een beetje ‘stoeien’, duwen, prikken enzo, en als hij dan iets terugdoet zijn polsen pakken. En dan zoen je hem =)

Zo denkt hij vast ook over jou…

Misschien kun je hem uitnodigen om een film te kijken bij jou, en dan tijdens de film ga je dicht bij elkaar zitten en dan komt het vanzelf denk ik?

Wow, voordat ik een relatie met iemand aanga zou ik echt wel eerst met hem gezoend willen hebben!
OT: gewoon doen, of heb het er gewoon over.

Maar raken jullie elkaar helemaal niet aan dan? Dan zou ik hem eens gewoon spontaan een knuffel geven, en even vasthouden, of gewoon zijn arm om jou heen leggen (dat zou ik tenminste doen als hij het zelf niet deed :'D) en dan gebeurt het vast vanzelf wel een keer.

En waarom is het je vriend dan? Hoe kun je überhaupt iemand je vriend noemen als je elkaar niet knuffelt/zoent e.d.?

Misschien moet jij hem gewoon zoenen, ookal durf je niet zo goed.
Gewoon denken het is nu of nooit!

Gewoon doen… Niet denken, stap op hem af, of schuif ineens naar hem toe en zoen hem, niet nadenken, gewoon doen, hij zal je vast niet dumpen als je hem zoent :stuck_out_tongue:

en je bent 16? Oke nu voel ik me best wel een sletje eigenlijk :’) Mijn exvriend toen ik 15 was hadden al seks gehad voordat we uberhaupt een relatie kregen. Maargoed on topic, ik zou zn hoofd gewoon pakken en m dan zoenen? Hoe hebben jullie elkaar trouwens ontmoet en hoe is het tot een relatie gekomen? Hebben jullie elkaar verkering gevraagd ofzo?

dubbel

Hhi wat gek, wel leuk trouwens hoor maar meestal is het zo dat je eerst zoent voor je uberhaupt met elkaar neemt. Ik denk dat je toch zelf initiatief moet nemen óf praat erover en zeg beiden wat je er over denkt :slightly_smiling_face:

-