nog steeds buikpijn na 3 weken

hey!
ik begin me een beetje zorgen te maken
kheb 24 nov. eerste seks gehad, en had daarna last van buikpijn in de onderbuik.
na 2 weken is dat over gegaan, en ik dacht dat het gewoon dat het de buikspieren waren waar ik last van had
vandaag in de nacht kreeg ik echt pijnlijke steken in mijn buik, niet normaal!
we hebben het wel veilig gedaan, maar toch!

het is toch ook mogelijk dat hij bijv. zijn kwakkie gaat schoonmaken en mij weer vingert, dat je dan ook een kans hebt om zwanger te raken.

ik vind het wel dodelijk eng.
sorry ja ik weet 100% zeker dat niets is gescheurd enzo, maar, dit wekt wel wat zorg op bij mij, want voorheen was ik zo gezond als een vis.

weet iemand iets?

xoxo

Volgens mij gaat sperma dood als het i.c.m. water komt… weet ik niet zeker maar weet ook niet hoe hij het heeft schoongemaakt.

Maar misschien heb je wat stress ofzo door dat je zorgen waardoor je buikpijn krijgt. Denk niet dat je van een zwangerschap buikpijn hebt(behalve bij de wee"en. Ja en een buitenbaarmoedelijke zwangerschap mar das pas naar paar maanden…)

maar 24 november? das al een jaar geleden bijna!

kijken of je ongesteld wordt en of je niet over tijd bent :wink: anders kan je beter even zwangerschap test halen, of je huisarts raadplegen (zij hebben trouwens zwijgplicht, dus hierdoor weten je ouders het ook niet :slightly_smiling_face:)

Bij een miskraam komt ook buikpijn. Maar dat lijkt me weer net te kort. Als ik jou was zou ik een test doen, ookal is de kans dat je zwanger bent hèèèèèl klein, of anders ff langs de huisarts gaan.

Dokter.

Langs huisarts gaan idd.

24 november? dat klopt niet echt denk ik?

Anyway misschien is hij te diep gegaan en dat je daar nu gewoon last van hebt…?

^ denkt dat ze september bedoeld aangezien ze er nu 3 weken last van heeft?

Maar na 3 weken last zou ik toch even langs je huisarts gaan! voor alle zekerheid

oops november XD haha ik bedoel dus september inderdaad haha!
nou heb ik ook van vrienden gehoord dat je als je zwanger bent ook gewoon door kan menstrueren ( 1 op 5), maarja de kans lijkt mij ook klein dat ik zwanger ben.
stress kan een oorzaak zijn inderdaad, maar kzal wel eens een afspraak maken bij de huisarts een zwangersschaps test ben ik aan het overwegen en
ik ben 1 week te vroeg met mijn ongesteldheid, heeft dat iets te betekenen dan?

Mijn tante is lerares op een school en een meisje van 14 was dus ook zwanger geworden, maar ze (het meisje) wist dat niet. Ze werd ook gewoon ongesteld en haar buik werd ook niet dik. Ik wil geen zorgen hier maken aan mensen, maar t kan dus wel…
Voor de rest moet je gewoon naar de dokter gaan, die heeft zwijgplicht.

Ik zou een zwangerschapsstest kopen, dan weet je het meteen en hoef je daarover niet meer in de stress te zitten. Daarna zou ik naar de dokter gaan, als je buikpijn blijft aanhouden. Succes!

Misschien ernstige blaasontsteking? Dat kan vaak door sex komen.