Hee meiden!
Ik zit met n probleem. Ik heb al meer dan een jaar een vriend en we hebben ookal iets van 11maanden seks alleen heb ik sinds ong. 3/4 maanden (ben trouwens ook iets van n jaar aan de pil) dat ik bloed tijdens of na de seks. Ofja ik weet dat het zo is, want dat is soms terug te zien in bed of als ik later naar de wc ga. Hoe dan ook. Mijn vriend vind het allemaal niet heel erg als het weer n keer gebeurt en snapt ook wel dat ik er niks aan kan doen. Maar ik vind het zelf nogal kut en word er wel eens onzeker van vooral omdat ik niet weet wat het is en tis nou ook niet echt normaal. Verder is het ook niet zo dat er geen voorspel aan te pas komt en we hebben ook wel eens glijmiddel gebruikt om te kijken of het dan minder was, maar dat hielp ook niet veel beter.
Ik weet echt niet wat ik ermee moet, behalve binnekort misschien toch even de huisarts bellen, en vraag me vooral af of iemand t probleem kent!
Liefs
@xlalala22 Het kan zijn dat je een wondje hebt, en dat steeds open haalt. Had ik ook! Even geen seks dus!
Maar kan dat ook echt zo lang duren? want het is niet eens dat het pijn doet ofzo!
als ik jou was zou ik even googlen ofzo, en desnoods aan je moeder vragen
en anders toch naar de huisarts gaan…
ik denk ook dat het een wondje is, maar als het dat niet is…
en op de vraag of dat zo lang kan duren, als jij een wondje hebt, en hij gaat open en paar dagen daarna ofzo weer dan krijgt het geen tijd om te herstellen
dus ik denk dat het mogelijk is.
xoxo.
ps. heb een paar maanden terug precies hetzelfde gehad, ben naar de dokter gegaan en die zei dat ik van pil moest wisselen, dat heb ik gedaan (zit nu ongeveer 3 maanden aan die nieuwe pil en nergens meer last van)
het kan ook gewoon niks zijn. heb het zelf ook gehad. heel vreemd 1e paar maanden met ex nergens last van, opeens out of nowhere bloed, en na ongeveer 4 maanden verdween het weer. deed ook geen pijn. heb toen gegoogled en vond dat het kon zijn dat je baarmoedermond gevoeliger is dan bij een ander, daar kan het bloed dus vandaan komen. verder is dat niet schadelijk, en ook geen teken dat het ‘te wild’ gaat zeg maar! succees
Even naar de gynaecoloog misschien
Ik heb sinds een paar maandjes ook af en toe donkere afscheiding na de seks. Het is geen zuiver bloed, maar lijkt meer op ‘oud’ bloed. Het is meestal na een dag of twee dagen gewoon weer weg.
Heb wel sinds een half jaar/jaar een andere pil, misschien dat het daardoor kan komen. Maar de pijnklachten van mijn menstruatie bij deze pil zijn zo goed als weg met deze pil, dusja, ik ga niet weer wisselen.
Ben wel benieuwd nog naar reacties van andere. Dus dit bericht is een soort up.
Wondje kan lang duren hoor, als je steeds weer seks hebt.
misschien ben je te gespannen daar kan het ook aan liggen;)