Nog steeds bang voor zwangerschap

Hey,
Een aantal weken geleden heb ik al eens een topic geopend, waarin ik ook zei dat ik enorm bang was dat ik zwanger zou zijn. Ik heb géén seks gehad die avond met mijn vriend, maar wel andere dingen gedaan waardoor ik dus wel zwanger zou kunnen zijn. Ik zit normaal gesproken aan de pil, maar die ben ik een aantal dagen vergeten. De volgende dag (nog 30 uur later) heb ik bij de apotheek de MAP gehaald. Een week later kreeg ik ineens een hele lichte bloeding, die maar twee dagen heeft geduurd. Dit is een van de symptomen van zwangerschap, ook heb ik enorme vreetbuien en ben ik nog niet ongesteld (had ik de 23/24ste moeten worden nog) Ik weet niet of de MAP daar ook invloed op heeft? Is er een grote kans dat ik alsnog zwanger ben? En kan ik hiervoor gewoon gratis naar de huisarts? Ik wil namelijk niet dat mijn ouders hier iets van te weten komen, en ook zeker weten dat het gratis is en dat er niet dalijk ineens een brief in de brievenbus ligt ofzo.

Ik heb niks aan commentaar van ‘je bent stom geweest’, ik weet dat ik stom ben geweest om de pil te vergeten. Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie me alsnog tips kunnen geven.

ik weet het niet… ga naar de dokter voordat het telaat is. Ik heb wel eens gelezen dat dit gwn in privé kan zonder dat je ouders er iets vanaf hoeven te weten

Er is een algemeen “Ben ik zwanger?” topic. Daar mag je deze vraag stellen.