nog nooit...

Ik ben 13 zit in de 2e klas, maar ik heb nog nooit gezoend.
Ik heb ook nog nooit verkering gehad.
Ik schaam me er fkng erg voor.
Als mijn vriendinnen hebben wel al gezoend en zoizo 2 keer verkering gehad.
Is dat raar dat ik nog nooit verkering heb gehad of nog nooit gezoend heb??

Het is raar dat je je er voor schaamt.
Ik ben 16 en ik zit in de 4e en ik heb ook nog nooit gezoend. Hoe raar moet ik dan wel niet zijn.

Ik ben 15 en heb dezelfde situatie. Er zijn meer meiden die nog ouder zijn die daar ook mee zitten.
Af en toe zit ik daarmee, vooral als ik de ‘vriendjesverhalen’ van vriendinnen hoor :stuck_out_tongue:

Moet ik nu huilen??
Damn, je bent 13, je komt net kijken.
Als Nederland van de brug springt, doe jij dat dan ook?

komt wel.

je kunt er ook trots op zijn toch? mensen moeten maar respect hebben voor iemand die niet zon sletje is;)
de jongens doen maar wat om jou te krijgen;)

Je bent pas 13, nog tijd genoeg.
Ik snap dat je het niet leuk vindt dat al je vriendinnen wel al gezoend hebben. En dat je misschien jaloers wordt als je hun verhalen erover hoort, maar je bent nog jong en er zijn genoeg mensen die op hun 16e nog niet gezoend hebben of een vriendje hebben gehad.

jeetje…waarom zou je je er in eerste instantie voor schamen?
je vriendinnen gaan wss meer met jongens om dan jij?
en sorry hoor maar ik ben bijna 16(over een maand) en ik heb ook nog nooit
gezoend…
boeiend!?
het komt op je pad of niet…
wat maakt je leeftijd nou uit ?
als je maar niet je hele leven groentje blijftlaughing7.

kijk in het topic; bijna 19 en nog nooit een vriendje gehad.

zal leedvermaak voor je zijn.

aansteller <_<

nou en?
je hebt nog een heel leven voor je. Daar moet je je echt niet druk om maken…

Komt nog wel

er zijn heel veel meisjes die zich ook schamen en daardoor gewoon zeggen dat ze gezoent hebben enzo. je moet niet alles geloven. komt vanzelf wel.

Nee, het is geen wedstrijdje…

Jou tijd komt !

Like everybody says:

CARE ?!

het komt van zelf wel, eerst maakte ik me er ook druk om. maar wie weet komt het wel op een moment dat je het niet verwacht!

[i]&je bent vast nu al bang dat je later eindigt als een eenzaam vrouwtje achter de geraniums.

[/i]

haha, omg je bent 13?
je hebt nog een heel leven voor je man, nog een heel leven om een leukerd te ontmoeten.

Wat kan jouw het nou schelen wat je vriendinnen hebben gedaan . En je bent 13 , dat is jong het komt nog wel . En je moet niet zoenen of verkering nemen om dat je vriendinnen dat hebben gedaan . Je moet zo iets doen om dat jij dat wil doen .