Nog nooit vriendje gehad!

Hoi,

Ik ben bijna 15 jaar en heb nog nooit een vriendje gehad. Ik zou wel graag een vriendje willen, maar ik heb er gewoon nog nooit een gehad. De meeste van mijn vriendinnen hebben wel een vriendje. Ik wil er niet een omdat hun er een hebben, maar omdat ik gewoon een vriendje in mijn leven mis.
Ik heb ook nog nooit gezoend, dit zou ik ook graag een keer willen doen.

Wat moet ik doen?

x Sara

Dat is echt niet vreemd op je 15e :’)

t komt vanzelf wel :wink: maak je niet druk

Rustig afwachten tot jouw tijd komt. :slightly_smiling_face:

Ik word echt helemaal moe van al die klote topics over 100x hetzelfde onderwerp.

Je bent 15, het komt heus nog wel

Dit ^^ kom op, je bent 15.

Je moet niet een vriendje willen om het vriendje, maar om de jongen zelf!

Guuuuuuuuuuurl gaatie?
Sorry, ik kan het echt niet meer opbrengen om altijd normaal te reageren op dit soort topics.

Ik heb dat gevoel tot mijn 21e gehad.
En was zelfs bang om de eeuwige vrijgezel te blijven.
En juist toen ik de hoop opgegeven had en de rust had gecreëerd, kwam mijn huidige vriendje ineens om de hoek.
Moest er 21 jaar op wachten, maar had het niet anders willen doen.

Hoe kun je nou weer een vriendje missen terwijl je nog nooit een vriend hebt gehad? Dat is net zo als zin hebben in sushi terwijl je niet weet hoe het smaakt.

Bedankt voor de reacties!

Komt wel goed meisje.

Heb wat geduld. Je bent nog maar 15, je hebt alle tijd van de wereld.

Ik weet niet wat jouw definitie van ‘bijna’ is, maar je bent nu dus nog 14… Niks om je zorgen over te maken dus!

Zoals iedereen zegt, je bent 15. Heel erg jong nog! echt jong. En je moet jezelf echt niet vergelijken met anderen! Daar word je alleen maar verdrietig van.
En geloof het of niet, maar er zijn hier meiden op het forum die 19 zijn en nog niet eens gezoend hebben, laat staan een vriendje hebben gehad.

Geduld.

Ik word echt zo moe van die topics die nergens over gaan. Had je dan liever ontmaagd willen worden op de 12e? Denk het niet.

Het komt heus wel, gewoon rustig aan.

Jezus man wacht gewoon af

Dit dus. Ik vind deze topics echt zwaar irritant worden.

En stel dat je dus een vriendje krijgt. Wat denk je te verwachten van zo’n ‘‘relatie’’? Je bent nog zo jong he.