Nog nooit gezoend

Ik ben een meisje van 14 (over een paar weken 15)
en ik heb nog nooit gezoend.
Ik heb rood haar (meer oranje)
en ik ben bang dat jongens me niet leuk vinden,
met al die kutwoorden als gingers enz.

Het komt allemaal nog wel. Don’t worry be happy :grinning:

rood haar is supermooi, en een écht leuke jongen gaat je niet afwijzen vanwege je haarkleur. gewoon afwachten, je bent pas 14. (:

Meid, mensen met rood haar zijn hartstikke knap. Ik ben jaloers op meiden met rood haar. Hihi. Maar er zijn vast wel jongens die je leuk vinden maar er niet voor uit (durven te) komen. En dat ‘‘Ginger’’ genoemd worden is toch al lang gestopt?

Rood haar is juist mooi!

Rood haar is prachtig en niet veel mensen hebben het. Je bent dus juist bijzonder!
Dus maak je maar geen zorgen, jongens wijzen je echt niet af vanwege je haarkleur.
xxx

Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Rood haar is vaak juist erg mooi, vind ik!

Rood haar is juist mooi!
En ik zoende pas voor het eerst op mijn 17de, dus maak je daar maar niet druk over!
Liever zoenen met een écht leuke jongen dan met iedereen die op je pad komt toch :slightly_smiling_face:

Sommige jongens vallen op bruin haar, sommige op blond haar en ook sommige op rood haar, dat is verschillend voor iedereen, dus er komen vast wel leuke jongens voor jou. Bovendien ben je nog hartstikke jong. Niet zo onzeker worden, mensen!

Nou nee, bij ons op school (Breda) begint het nu pas. Echt zodra ze iemand met rood haar zien lopen; GINGER HAHAHAHAHAH

Ot: Ik vind meiden met rood haar ook super knap! Heel veel jongens vinden dit aantrekkelijk idd.
Je bent 14, het komt nog wel meid. :slightly_smiling_face:

ik ben 16 en heb nog nooit gezoend -,-’’

niet alles gaat om uiterlijk, je hebt nu eenmaal jongens die niet van rood haar houden, net zoals je jongens hebt die niet op blond vallen, of niet op donker haar.
Ik denk dat er vaak gedacht wordt dat veel jongens niet op rood haar vallen, omdat als een jongen dan het gezicht van iemand met rood haar ( of iets anders) toevallig niet mooi vind, die personen zelf het meteen op hun haarkleur afschuiven.
er zijn sowieso genoeg mensen die jouw haar, jouw gezicht, jouw lichaam en jouw persoonlijkheid wel heel mooi vinden, dus het komt wel!

Maak je geen zorgen! Je bent echt niet oud hoor :wink: ik ken veel meiden die zo oud zijn en nog niet gezoend hebben… En wees trots op je uiterlijk! Je bent uniek dus wees niet onzeker en straal. :slightly_smiling_face:

we lijken heel erg op elkaar! haha

Een goede vriend van mij die is en superleuk/aardig en knap en zijn eerste keuze is altijd rood haar maar bij hem gaat het ook nog om het innerlijk, dus het ligt het echt niet je haar. :slightly_smiling_face: En net zoals hierboven ergens word gezegd ^^ dat komt allemaal nog wel… :slightly_smiling_face:

Ik zou echt trots zijn !
Rood haar vind ik echt moooi.
Het is uniek!
& ik denk dat jongens sowieso niet veel naar haar kleur kijken hoor.
&dat je nog nooit gezoend heb don’t worry ik was ook 17, maar wel met de leukste jongen die ik kan bedenken :grinning: , dus gewoon wachten… en dan meld die zich van zelf wel! :wink:

Ik ben 16,5 en heb nog nooit gezoend!
M’n broer is een tijdje geleden 20 geworden en heeft net voor het eerst gezoend. (En nu gaat het allemaal in een rap tempo… :confounded:)

En nee we zijn niet lelijk!
Het komt nog wel, maak je geen zorgen.

Ik denk niet dat je rode haar er iets mee te maken heeft, ik vind het zelf juist mooi en er zijn ook genoeg jongens die dat vinden! Het komt denk ik gewoon omdat je nog nooit een jongen bent tegengekomen die jij heel leuk vond en die jou heel leuk vond, maar dat komt echt nog wel!

Het is je tijd gewoon niet. Op een dag, als de tijd rijp is, ga je wel zoenen.