nog nooit gezoend!

hee ik ben 14 en ik heb nog nooit gezoend . en ik wil echt graag ooit zoenen , maar ik ben bang dat het er maar niet van komt …
hoe voelt het? is het niet vies … ik wil er ook over mee kunnen praten , ik vind het eigelijk best wel gegant ik voel me zo klein daarom …
xx alvast bedankt voor jullie reacties !

het komt vanzelf wel en het is absoluut niks om voor te schamen op jouw leeftijd.
Kijk eens bij de zoekfunctie, dan merk je dat je lang niet de enige ben.
Eigenlijk is het helemaal niet raar om op jouw leeftijd nog niet gezoent te hebben hoor.
Beter dan die sletjes die op hun 12e al met tig jongens gezoend hebben.
En of het vies is? Nou, ik vind van niet.
Hangt er ook wel een beetje van af of de jongen kan zoenen. :relieved:

ik word echt moe van al die topics die hierover gaan. Het blijft ook niet bij één ofzo

neej t hoeft niet vies te zijn ligt aan de jongen iddXD

WTF, ik ben ook 14 maar… eerlijk, waar maak je je zorgen om!? Je hebt nog een heel leven voor je, komt er ooit heus wel van hoor… Kijk als je nou al 80 was, oke, maar damn je bent pas 14!

Ik ga toch ook niet zitten stressen erover [A] want ja, ik heb ook nog nooit gezoend, nog nooit een vriendje gehad en ben zelfs nooit verliefd geweest. So what? My time will come on day.

toen ik 14 was had ik ook nog nooit gezoent
is niet erg

joehoe je bent 14, waar maak je je druk om
ik ben 16 en heb ook nog niet gezoend, nou en?

chill, komt wel. i ksnap je wel. had ik ook. ik was 13 ofzo. maarja wij kunnen er niks aan veranderen. dat moet je zelf doen, toch?

Niet zo zeuren kind.

8 minuten later zet je in je andere topic dat je met je neef hebt?
uhuh…