Nog nooit geverfd haar blonder maken?

Hee meiden,

Op dit moment heb ik donkerblond haar en wil ik het lichter verven, mijn haar is nog nooit geverfd. Heb deze zomer alleen blonde highlights laten zetten. Weet iemand of het gaat lukken als ik 2 pakjes blonde verf koop en het dan in een keer verf? En welke verf raden jullie mij aan?

Groetjes :slightly_smiling_face:

Ja als je niet veel lichter gaat dan een paar tinten kan het wel. Ik doe het meestal gewoon met het kruidvat merk nooit problemen mee gehad.

Jaa dat gaat goed komen. Had precies hetzelfde maar was van mezelf middenblond tot lichtblond en het is de kleur geworden die ik wou! Niet te licht, heeft natuurlijke tint. Ik heb zelf Syoss oleo intense gebruikt. Zat een iets kopere tint in maar die was er zo uitgewassen.

Hee,
Ik zie dat je nog niet veel berichten heb, maar eigenlijk is het de bedoeling dat je eerst kijk voor een algemeen topic voordat je een nieuw topic opent. Als iedereen over hetzelfde onderwerp een topic aanmaakt wordt het forum zeer rommelig en is alles moeilijker terug te vinden. Hier is het grote haarverf topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.1625.html

Hier geven meiden met ervaring antwoord op je vragen. Dat is wat handiger voor de volgende keer als je weer een vraag heb.