nog nooit gemaakt met ongesteldheid

ik was vanmorgen aan het douche, ik ben ongesteld.
ik was me haren aan het wassen en ik keek op een keer naar beneden en zag dat ik bloed aan het verliezen was. ( ik ben altijd de tweede dag heel erg ongesteld )
dit had ik wel vaker in de douche, maar nu kwamen er 3 platte vage rondjes uit.
ze waren een beetje blubberige, net als lenzen zegmaar.
het is moeilijk uit te leggen maar het was zo raar.
zijn dit eitjes? want ik schrok best wel erg van huh !?

eitjes? nee joh want die zijn net zo klein als top van een speld! is normaal heb ik ook gehad/heb

Nee, ik denk gewoon wat dikkig bloed. Klontjes ofzo.
Ik had een keer een bloedneus, en toen had ik echt dikke klonten bloed die eruit kwamen :’)

Het kan weefsel zijn? Je baarmoeder verliest niet alleen bloed maar ook stukjes weefsel, dat is doodnormaal. Heb ik ook soms :’)

Denk dat ik weet wat je bedoelt. Dat heb ik ook wel eens als ik sta te douchen ofzo, maar niks om je zorgen over te maken geloof ik hoor.
Of het eitjes zijn, denk het niet eigenlijk, die zijn maar heeel klein.
Volgens mij is het gewoon wat gestold bloed ofzo (ooit gehoord xd)

idd, ik denk ook dat het gewoon dikkig bloed is.

Wat hierboven gezegd wordt. Het kan slijm met bloed zijn of weefsel. Eitjes kan je niet zien als je ongesteld bent, of je moet alles opvangen en ernaar gaan zoeken… Dus niks om je zorgen over te maken =)

okeee pfieeuw, ik dacht dat er misschien wat mis was ofzo!

o waarom moest ik dit topic openen terwijl ik aan het eten was, haha :’)
Het was wel mn laatste hap though

^ Hahahah inderdaad. Hier bij mij ook.

Ik denk dat het gewoon grote stukken bloed zijn of zo genoemde klonten. Heb ik ook wel eens last van. :slightly_smiling_face:

Dat zijn gewoon dikke half opgedroogde klontjes bloed of weefsel van je baarmoederwand, is heel normaal heb ik ook altijd, en ook vooral onder de douche haha!

dat zijn stukjes baarmoederslijmvlies, dat wordt ook allemaal uitgestoten want volgende maand groeit het weer opnieuw.

Oke, de vraag is beantwoord dunkt me.