nog nooit een vriendje

ik ben een meisje van 14, en ik heb nog nooit een vriendje gehad, en ik msn/krabbel ook bijna nooit met jongens ofzo… ik zie wel vaak leuke jongens enzo maar durf ze nooit aan te spreken. laatst op een feestje was er ook een jongen die de hele tijd met me flirtte, maar ik durfde ook niks terug te doen… andere meisjes hebben allemaal met die en die gezoend en zijn nu bezig met die en die.
is dit raar en heeft iemand tips?
alvast bedankt.

Nee hoor is niet raar.
Je bent gewoon verlegen dat hebben heel veel meiden.
Als je perse met jongens om wilt gaan zoek je toch eerst eens contact met iemand uit je klas die je leuk lijkt?
Ga je daar eens mee krabbelen en misschien later wel na school afspreken.
Je komt heus nog wel een jongen tegen :wink:

Nee dat is zeker niet raar, ik ben 16 en heb nog nooit gezoend, laat staan een vriendje gehad :slightly_smiling_face: ik heb niet echt tips, maar in ieder geval niet overhaasten!

Het is niet raar.
Toen ik 14 was, was ik daar nog niet echt mee bezig.
En ja, je moet je er niet te druk om maken.
Het komt allemaal wel.

tuurlijk is dat niet raar, je bent nog jong! Dat komt vanzelf allemaal wel :wink:
Geloof me, das mijn ervaring!

jeetje, je bent 14, waar maak je je druk om! (niet lullig bedoelt). Ik zou zeggen, geniet er juist nog ff van :stuck_out_tongue:. En je kunt beter niet echt op zoek gaan, maar gewoon wachten tot je iemand tegen komt. Als je juist op zoek gaat zul je zien dat je niks tegen komt :wink:

Hah, dit pept mij ook op :grinning: ik ben 15, nog nooit een vriend gehad. Ook niet gezoend. Ik ben totaal niet verlegen ofzo, maar ik denk dat ik gewoon de juiste jongen nog niet heb ontmoet :slightly_smiling_face:

Ik ben bijna 16, en heb ook nog nooit een vriendje gehad.
Vind t ook niet erg, want waarom zou ik zomaar iemand nemen om gewoon een vriendje te hebben?
Ik wacht wel op die ene jongen :grinning:
haha

Helemaal niet gek!
Ik ken een meisje, ze is 18 en heeft nog nooit een vriendje gehad :wink:

Het is echt niet raar hoor :stuck_out_tongue:. Ik kreeg mijn eerste ‘vriendje’ toen ik 16 (en een half was). Ik ging eigenlijk alleen een relatie met hem aan omdat ik graag een vriendje wilde, wat dus ongelooflijk stom van me is geweest. Als ik dat overnieuw had mogen doen, had ik dat nóóit van mijn leven weer zo gedaan.

Nu ben ik een klein halfjaartje verder en ik heb (precies :slightly_smiling_face:) 3 maanden geleden mijn huidige vriend ontmoet, gewoon puur toeval op vakantie. Eigenlijk zie ik dit als mijn eerste vriend :stuck_out_tongue: en ik ben nu 17.

dat is neit raar hoor ik heb ook pas mn 1e vreindje op me 14e en ik hebpas gezoend teon 2 weke voor ik 15 werd dus is echt niet raar

Je bent 14. Don’t worry.

jaa mijn vriendinnen hadden ook al allemaal ver voor mij al ooit gezoend, en ik voelde me ook wel alsof de jongens mij niet wilden en niet geïnteresseerd waren in me en alleen maar in mn vriendinnen. Maar dit kwam ook wel doordat ik erg verlegen was, en op een gegeven moment als je er niet meer zo naar ‘op zoek’ bent en je je er niet meer druk over maakt, komt er vanzelf een leuke jongen op je pad ;p
Ik had namelijk ook pas op mn 16e voor het eerst gezoend, dat ben ik nu nog en hij is nog steeds mn vriend :slightly_smiling_face:

joh je bent 14, rustig aan, ik ben 17 en ik heb ook nog maar één vriendje gehad hoor. 3 maanden maar. haha.

dat geeft echt niks hoor. toen ik jouw leeftijd had, had ik ook nog nooit gezoend, en de rest van mijn vriendinnen wel. nu ben ik 16 jaar, heb één ‘vriendje’ gehad (het duurde slechts anderhalve week), en dus nog maar met één jongen gekust. terwijl de rest van mijn vriendinnen al met heel veel jongens gekust hebben en seks. ik voel me er zelf ook wat ongemakkelijk bij, maar ja, wachten he…

Je bent pas 14.
Het is niet een must om op je 14e al een vriendje gehad te hebben of zo.
Blijkbaar ben jij niet echt een type of overduidelijk met iemand te flirten, dat komt vanzelf wel als je wat meer ervaring op hebt gedaan en het niet meer zo ‘spannend’ (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel) is om bij een jongen in de buurt te zijn.
Je hoeft je nu echt nog nergens druk om te maken.

Ik vind het juist raar als meisjes van 14 al weet ik niet hoeveel jongens hebben gehad.

ik ben 16 en heb ook nog nooit een vriendje gehad, en ook niet gezoend ofzo.

Same problem, but idc. het maakt me niet uit wanneer en hoe, het komt ooit nog wel.
Ik ken iemand die is 18 en die heeft nog nooit een vriendje gehad en never nooit gezoend.

Ik heb dat ook, ben alleen wel 13.
Ik vind best vervelend als iedereen met jongens omgaat en jongens na roepen enzo, ik durf dat écht niet.