nog nooit een vriendje gehad

ik heb nog nooit een vriend gehad,en ik ben nu 15 jaar.
ik probeer altijd zo leuk mogelijk uit te zien en te kleden maar dat helpt niet echt.
iemand tips hoe ik een leuke vriend kan krijgen of hoe jullie er zelf één hebben gekregen?

Nou, ik kreeg voor het eerst een vriend en mijn eerste zoen op mijn 17e. En ik heb nog steeds vriendinnen die nog nooit een vriendje hebben gehad. Niks raars aan.
Probeer gewoon open te staan voor jongens en lekker jezelf zijn. Het komt wel goed!

Ik ben 16 en heb alleen in mijn kinderjaren een ‘vriendje’ gehad. En weetje wat, ik hoef niet eens perse een vriendje. Waarom nu al op zo’n jonge leeftijd vast zitten aan een jongen? Maak plezier met vrienden.
Tuurlijk is een vriendje hebben leuk maar kom op zeg later in je leven krijg je vast genoeg hiermee te maken. Maak nu gewoon plezier met je vrienden.

boehoeee, en je bent al 15! Come aan, ik kreeg m’n eerste vriendje ook pas op m’n 16e/17e. Heb geduld, je bent nog jong, geniet ervan! Ga niet op zoek, het komt vanzelf (en vaak op de momenten dat je het eigenlijk niet verwacht).

Ik had op mijn 17de ook pas mijn eerste echte vriendje

Ik vraag me echt af waarom het steeds belangrijker wordt om een vriendje te hebben als je 12/13/14/15 bent. Die vriendjes zijn waarschijnlijk toch niet serieus en je kan net zo goed zonder.

Maar goed. Ik neem aan dat je het antwoord zelf eigenlijk ook wel weet.

Niet weer he…

Ik ben nu 19 en heb nu pas mijn eerst echte relatie. Toen ik 18 was had ik wel voor 2 maanden een vriendje, maar dat was een foute keuze :wink:.
Het komt echt vanzelf! Ik heb vriendinnen van 20 die nog nooit een vriend hebben gehad. Geen zorgen, alles op zijn tijd :wink:.

En: hoe harder je op zoek gaat, hoe minder je zal vinden… is echt zo!
Ik ontmoette mijn huidige vriend op een feestje, terwijl ik er totaal niet op uit was.

Drama… komt vanzelf wel een keer. Het is niet alsof je al 50 bent en nog ooit iemand gehad hebt.

Als je je benen tegen de haartjes in scheert heb je een soort AXE effect dan komen de mannen naar je toe rennen.

-__-’ serieus meid…

Zoekfunctie aub, hier zijn al topics over