Nog nooit een Vriend

Heey,
Ik ben 16 jaar en heb nog nooit een vriend gehad.
Maar ik begin dus te denken dat het komt omdat ik wat voller ben dan andere meiden.

Maar mijn vraag was dus waarom denken jullie dat jongens niet zo heel veel op vollere meiden vallen ?

Ze vallen wel op ze, maar de media heeft veel te veel aandacht geschonken aan dunne (lees: magere) meisjes, waardoor de standaard niet meer als mooi gezien wordt.

denk ik

kinda bullshit, ik heb twee vriendinnen die ook vol zijn (Echt heel vol) en die hebben gewoon vriendjes enzo gehad hoor. :slightly_smiling_face:

Dat je wat voller bent heeft er wss niks mee te maken, er zijn heus wel genoeg jongens die wel op wat voller vallen hoor…

Ik ben zeventien en ik heb sinds ik twaalf was geen vriend(je) gehad. Ik ben te licht dus ik denk dat het niet persée ligt aan het feit dat je wat voller bent :].

Er zullen vast wel jongens zijn die daar op afknappen, op het feit dat jij voller bent. Maar er zijn ook genoeg jongens die daar niet op afknappen, dus het komt heus nog wel.

Omdat je er zelf mee zit/benadrukt dat je wat voller bent.
Als jij er niet op let letten anderen er ook niet op.

Bedankt voor jullie reactie’s =D

Eerst even 1 ding: Het is onzin dat jongens je niet willen omdat je wat voller bent.
Er zijn zat jongens die een vol meisje willen!!
Vaak zeggen jongens zelfs; ´ik heb liever een meisje met wat meer dan een heel dun meisje´.
Accepteer hoe je eruit ziet en zorg dat je goed in je vel zit! Als je zelfverzekerd bent en uitstraalt dat je blij bent met jezelf maak het niet uit of je een paar kilo meer of minder hebt!

Nee, dat komt zeker niet omdat je wat voller bent. Sommige jongens vallen daar zelfs op. Ik ben ook 16, en ik heb nu mijn 1e échte vriendje, eerder had ik nog nooit echt een lange relatie gehad. (wel 1tje van 2 maanden) Maar jij komt vanzelf wel een leuke jongen tegen! Juist wanneer je het niet verw8 (je moet niet teveel op zoek gaan…)

Je mist niks.
Geniet van de vrijheid die je hebt als vrijgezel.
Van m’n 17e tot 20e heb ik bewust als vrijgezel geleefd, beste tijd tot nu toe.
Tuurlijk verlang je soms naar 2 stevige armen, maar als ik dan zin heb om iets te doen, hoef je met niemand rekening te houden.
En niemand tevreden te houden.

Veel jongens houden juist van meiden met een beetje houvast.

Vind een jongen die je waard is & die van je houd, ookal ben je wat steviger dan de meeste meiden. :slightly_smiling_face:

k ben 17 bijna 18~! en ook nog nooit een vriendje gehad en ik heb gewoon een normaal postuur het komt van zelf wel (hoop ik )

Nooit aan jezelf twijfelen! Dat heeft 1) geen zin en is 2) niet de reden.
Je komt een leuke, lieve jongen tegen, die ook verliefd op jou word! Dat weet ik zeker. En het is vervelend dat 't zo lang duurt, dan ga je idd aan jezelf twijfelen en je onderzekerder door voelen, maar het komt wel!
En een voller meisje of een skinny meisje, dat is een kwestie van smaak. En als het de juiste jongen is, zou het hem echt niet eens wat uitmaken!

ach dat heeft daar echt niks mee te maken! De jongens die niet op vollere meisjes zouden vallen omdat ze daar zowieso al niet van houden zijn je niet waard, en meestal van die vieze jongentjes die alleen naar je tieten en naar je kont kijken… nou zo iemand wil je niet! en waarschijnlijk ben je nog niemand tegen gekomen, maar dat komt allemaal vanzelf wel

Ik ben ook 16, ook niet echt mager,
en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad.
Nou en?
Alsof dat iets uitmaakt,
we komen de ware nog wel tegen.

Heb geduld. Je loopt vanzelf wel tegen je liefde aan =]

De meeste jongens houden niet van die magere meisjes hoor.
Maar, zoals velen zeggen, no worries, komt nog wel!