Nog nooit een vriend gehad..

Hee girls,

Ik zit niet echt met een probleem ofzo maar ik voel me toch een beetje stom. Ik ben namelijk 16 (in september 17) en ik heb nog nooit een vriend gehad. Veel vriendinnen van mij hebben een vriend of zijn wel met iemand bezig. Alleen ik helemaal niks. Het lijkt soms wel alsof ik ze afstoot haha. Ik heb wel eens gezoend maar meer ook niet. Zou ik me zorgen moeten maken? Ik ben dit jaar geslaagd en ga nu naar mn vervolgopleiding en heb nog nooit iets gedaan om het zo maar even te zeggen. Soms heb ik het gevoel alsof ik de enige ben die nog nooit een relatie heeft gehad… Ik hoop dat ik niet de enige ben die zich soms zo voelt

xx

Ik hoop het. Elke x als ik een jongen leuk vind en dan ook echt leuk, dan gaat er wel weer iets mis :frowning_face:
Maar heb jij je prins dan al gevonden haha?

Ik weet hoe je je voelt, ik ben 21 en heb ook nooit een vriendje gehad. Ook voor mij voelt het alsof iedereen een relatie heeft, vooral op Facebook dan heeft die een relatie en die en ga zo maar door.

Ik denk echt niet dat je je zorgen moet maken :slightly_smiling_face: Het komt allemaal écht wel, je moet gewoon geduld hebben en niet wanhopig worden, dan trek je de verkeerde aan. Misschien dat je wel een leuke jongen ontmoet op je nieuwe school of totaal ergens anders.

Waarschijlijk had je het tegen degene voor mij, maar ik heb een paar vriendjes gehad die me alleen maar ongelukkig maakten. Dus zo lang je happy & single bent is het ook goed :grinning: (vind ik)

@SYNTHESIS
Ja ik ken het. Op Facebook plaatsen zo veel mensen foto’s en teksten van hoe happy ze zijn met hun vriend/vriendin. Dan denk ik waarom niet bij mij?Doe ik iets verkeerd ofzo…

Ik had op mijn 16e ook nog nooit een relatie gehad etc -alleen een hele korte, hooguit 3 weken was het maar dat stelde echt niets voor- en ik voelde me op dat moment ook stom omdat veel vriendinnen wel een vriend hadden. Maar ik heb mezelf daar toen overheen gezet en gedacht van “ooit kom ik die ene leuke jongen wel tegen, ik ga niet wanhopig op zoek maar laat het allemaal maar gewoon gebeuren.” En net op het moment dat ik er niet meer mee bezig was, kwam ik mijn huidige vriend tegen :grinning:
Dus meid, probeer je er gewoon over heen te zetten, ook al lijkt dat moeilijk als veel vriendinnen wel een vriend hebben, maar ooit kom jij ook je prins op het witte paard tegen :slightly_smiling_face:

Ik had ook altijd jongensproblemen haha. En ik was ook “pas” 17 toen ik ontgroend werd en een relatie kreeg. En nu heb ik al dik 2 jaar een relatie met een geweldige jongen!
Het komt wel goed meid :wink:

Oh ik had hetzelfde. Toen kwam ik op mijn vervolgopleiding en daar ontmoette ik mijn vriend :stuck_out_tongue:. Toen was ik ook net 17

Waarom, waarom wil elk meisje zo graag een vriendje?
Je bent zestien, er is nog genoeg tijd om een vriendje te krijgen!

Hier is een algemeen topic voor dacht ik, omdat er elke week meisjes zijn zoals jij die hier een topic over openen.
Ot: het is niet raar. Ik heb ook nooit echt een relatie gehad en ik ben 20. Nu wil ik niet zeggen dat dat normaal is ofzo :‘D Maar er zijn dus ergere gevallen :’)

Natuurlijk hoef je je geen zorgen te maken. Je bent pas 16 jaar, en al was je ouder dan hoefde je je alsnog geen zorgen te maken. De een settelt zich sneller dan de ander. Ikzelf ben 18 jaar en heb ooit een relatie gehad van 3 maanden. Toen werd ik helemaal kriegelig omdat ik de vrijheid zo miste. Ik wil voorlopig écht geen relatie, ben ook absoluut niet op zoek en geniet zichtbaar van m´n vrijheid, haha. Familie leden vragen ook wel eens aan mij `En, heb je al verkering´ Maar dat lach ik weg. Jij moet je goed voelen, wat derest er van denkt boeit echt niet. Ga ook vooral niet op zoek, mijn ervaring is juist dat het dan langer duurt voor je iemand hebt gevonden.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/bijna-19-en-nog-geen-vriendje-gehad-…-98248.0.html