Nog nooit een orgasme gehad

Hoi dames,

Ik heb even een nieuwe account aangemaakt voor deze vraag…

Ik heb nu sinds ruim drie jaar een lieve vriend, ben nog steeds over mijn oren verliefd op hem :slightly_smiling_face:
Maar er is een probleem wat telkens terugkomt…
We zijn beiden elkaars eerste bed partner, hij heeft een hoog libido en komt altijd aan zijn trekken. Ik totaal niet. Sterker nog, hij heeft me in die 3 jaar nog nooit een orgasme bezorgd. We hebben al bijna alles geprobeerd, van een vibrator tot hem instructies geven en mezelf met zijn hand bevredigen, niks helpt. Terwijl als ik het bij mezelf doe het heel makkelijk gaat. Ik had ook nauwelijks ervaring op het gebied van seks voordat ik hem kende, maar ik vraag wat hij fijn vindt en natuurlijk onthoud ik dat. Het komt zelfs voor dat hij me pijn doet, waardoor ik het voorspel/seks vaak afkap uit irritatie. Hij had zelfs eens toegegeven dat hij niet goed weet waar mijn clitoris zich bevindt. Waardoor ik de komende keren zijn vingers er naartoe had geleid maar dat was ook tevergeefs. Uiteindelijk hebben we maar seks zonder voorspel. Ik vind het heerlijk om bij hem te zijn en ik voel me ook aangetrokken tot hem, maar na 3 jaar ben ik wel héél seksueel gefrustreerd haha. :woman_facepalming:
Het heeft veel effect op onze relatie, en het irriteert me enorm. Ik ben nu ook op het punt dat ik helemaal geen seks meer wil hebben.
Hoe denken jullie hier over en ik vraag me af of meerdere meiden dit wel eens hebben (gehad)?
Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen?

Je hoeft niet perse klaar te komen. Alleen de seks zelf is ook al heel lekker. Maar als jij het bij jezelf doet lukt het wel? Mijn vriend kan mij trouwens ook niet laten klaarkomen, maar ik zit daar niet zo mee. Heel veel mannen kunnen het niet.

Laat hem dit lezen:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=228627.0

Ah wat vervelend voor je, ik snap heel goed dat je na 3 jaar toch ook wel het gevoel krijgt dat je iets mist… Het zal vast ook niet zijn dat je je niet ontspannen genoeg voelt om je te laten gaan, toch? Aangezien jullie al 3 jaar samen zijn… Hm, ik zou je eigenlijk geen tips kunnen geven, sorry!

Ok, misschien vraag ik nu iets heel stoms, maar praten jullie ook wel eens over seks? En dan bedoel ik niet van: was het lekker? Ja of nee, maar echt praten over seks op een chille manier. Ik praat er best veel over met mijn vriend, gewoon omdat het leuk is, maar ook om de seks naderhand nog lekkerder te maken.
We hadden ook wel eens onze problemen in het begin, maar daar hebben we het heel uitgebreid over gehad. Wat vindt hij ervan trouwens? Waarschijnlijk is het voor hem ook echt rot om een seksueel gefrustreerde vriendin te hebben.

Wat ik verder altijd doe is:

• Zeg niet wat hij fout doet, maar wat hij beter kan doen.
  • Praat er niet over net na de seks (want dat is gewoon niet leuk voor je vriend), maar gewoon een keer 's avonds als jullie op de bank chillen ofzo.

Verder: persoonlijk vind ik klaarkomen niet belangrijk tijdens de seks. Ik en mijn vriend komen allebei niet snel klaar. Meestal komen we allebei net niet maar dat maakt de seks wel echt lekker en het is ook niet na een kwartier afgelopen. Net dat laatste stukje controle dat we allebei waarschijnlijk niet kunnen verliezen, hehe.

Het is voor de meeste vrouwen moeilijk om een orgasme te krijgen zonder daarbij jezelf te helpen. Als mijn vriend mij vingert kom ik ook niet klaar, het is wel lekker maar ik kom er gewoon niet van klaar. Ik weet niet hoe jouw vriend tegen orale bevrediging (beffen) aan kijkt, maar misschien is dat iets?

Als mijn vriend en ik seks hebben kan ik ook alleen klaar komen als ik tijdens de seks mezelf bevredig door mijn clitoris te stimuleren, dat kan je ook een keer proberen.

Heb je al geprobeerd om te masturberen tijdens de seks? Als je dan toch wilt klaarkomen en het wel lukt als je het zelf doet lijkt me dat de makkelijkste oplossing. Niet iedere jongen kan even makkelijk ontdekken hoe je een meisje laat klaarkomen en niet ieder meisje is even makkelijk om klaar te laten komen.