Nog niet verliefd.

Ik ben nu al twee weken best close met een jongen, we hebben al een paar keer afgesproken en inmiddels al vreselijk veel gezoend en geknuffeld en zo. We appen heel erg veel en als we elkaar zien op school geven we elkaar een kus en knuffel. We hebben net een gesprek gehad, en daarin vroeg hij of ik verliefd op hem was. Toen zei ik dat ik dacht van wel, maar het niet zeker wist. Maar dat in ieder geval de gevoelens wel sterker werden. Ik vroeg het ook aan hem en hij had hetzelfde.

Maar ookal voelt hij hetzelfde voor mij, ik ben toch teleurgesteld…
Ik heb aan hem gevraagd of hij denkt dat die verliefde gevoelens nog kunnen komen.
Daarop antwoordde hij dat hij denkt dat ze waarschijnlijk wel komen als we zo doorgaan.

Ik vraag me af of dat kan? Moet je niet gelijk verliefd zijn? Of kan dit ook later komen?

Ik zit/zat in dezelfde situatie, waarvan ik dus ook nog niet zeker was over de situatie. Ik heb het (uiteindelijk) gewoon aangedurfd en het gaat nog steeds goed en ik moet toegeven dat mijn verliefde gevoelens wel steeds meer worden.
Natuurlijk is het fijn als je allebei meteen stapelverliefd bent op elkaar, maar het kan dus wel degelijk ‘groeien’.

Haha, ik ook (twee keer zelfs). Wat een bikkel was hij toch om door te zetten. (:

Tuurlijk kan dat!

Nu is juist de fase waarin jullie elkaar leren kennen en wel of niet verliefd worden. Niet iedereen wordt meteen verliefd, sommige mensen kennen elkaar al jaren voordat ze verliefd worden.

Gewoon lekker plezier blijven hebben samen, je merkt vanzelf of het meer wordt

Kan zeker later komen. Je zegt dat je al een paar keer hebt afgesproken en veel gezoend en geknuffeld, misschien gaat het te snel? Spreek een tijdje niet af, dan zie je of je hem gaat missen.

Ja, ik ga een week naar Spanje volgende week dus dat zie ik wel als een goede test…
Het is aan de ene kant ook wel fijn dat ik weet dat hij hetzelfde voelt als mij.
Hoop dat het komt…

Wat ik geleerd heb is dat je als je zegmaar ‘date’, niet veel moet knuffelen en zoenen maar juist met de jongen moet praten om erachter te komen of hij wel of niet bij je past. Zoenen en knuffelen kan je met iedereen. Maar inderdaad, geef het tijd en dan gebeurd het van zelf :slightly_smiling_face: zo niet, tja dan niet.

Ik heb het mooi afgewisseld de afgelopen keren. We hebben gezoend en geknuffeld, EN gepraat haha. Ik kende hem by the way ook al langer, hoor. Alleen we kwamen er kort geleden achter dat we het toch wel heel gezellig samen konden hebben …