Hi meiden, ik zit een beetje in een dilemma en hoop dat jullie me wat advies kunnen geven!
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen dus ik begin maar bij het begin.
Een paar jaar geleden raakte mijn moeder heel goed bevriend met onze buurvrouw en zij bleek een hele leuke zoon te hebben. Ik was natuurlijk meteen verkocht maar hij liet al meteen merken dat hij mij toch wel erg jong vond (ik was net 14 en hij was 18) dus werden we vrienden.
Door de jaren heen zijn we altijd goed met elkaar omgegaan, ik kan het goed vinden met zijn familie en vrienden en zijn oom heeft ons zelfs al een keer geprobeerd te koppelen. Toch ik hem altijd leuk gevonden maar heb ik niets gezegd of laten merken omdat ik nog erg onzeker was en mezelf een beetje kwijt was. In mijn ogen was ik (nog) niet goed genoeg voor hem en ik wou wachten totdat ik me weer goed voelde.
Nu, bijna 4 jaar later, gaan we steeds vaker met elkaar om en beginnen we steeds een betere band te krijgen. We hebben zelfs besloten om samen een tijdje in het buitenland door te brengen aangezien hij bijna klaar is met zijn bachelor psychologie en ik met mijn havo en we allebei een tussenjaar willen.
Mááár, nu heb ik gehoord dat hij me leuk vind maar ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan… Ik begin net een beetje tot mezelf te komen en wil eerst nog een wat ervaringen etc. opdoen voordat ik aan een relatie begin die naar mijn idee behoorlijk lang kan gaan duren. Alleen ben ik bang dat dit niet zo heel lang meer gaat duren aangezien zelfs onze moeders samenzweren om ons bij elkaar te krijgen en we straks samen weggaan.
Sorry voor het lange -misschien een beetje cliché- verhaal, hopelijk is het nog enigszins duidelijk haha. Ik hoop dat iemand advies heeft over hoe ik dit het beste aan kan pakken of wat ik het beste kan doen.
X