Nog niet ongesteld:(

Ik heb de pil doorgeslikt, nou kan ik me niet meer herinneren of ik een halve strip of een hele strip ben doorgegaan… ik ben vrijdag gestopt en dan zou ik dus ongeveer maandag of dinsdag ongesteld moeten zijn geworden. Maar ik ben het nog steeds niet:O, ik begin me een beetje zorgen te maken want heb gewoon seks gehad. Moet ik nog even afwachten of toch al een zwangerschapstest kopen? Ik heb trouwens wel tussendoor af en toe bloedingen gehad wel heel licht.

je bent in orde volgens mij aangezien die bloedingen …

dus je denkt dat ik waarschijnlijk niet zwanger zou kunnen zijn?

denk het ook nietmaar je moet wel goed bij houde of je een hele of halve heb gedaan waarscheinlijk is je lichaam gewoon van de rel en als je tussedoor bloed dan moet je eve naa de dokter miss. zwardere pil maar denk ook niet dat je zwanger ben

pff klinkt al wat beter. maar wanneer zal ik dan ongesteld worden? want me stopweek is alweer bijna voorbij

inderdaad

iemand die misschien nog mijn tweede vraag kan beantwoorden?

up!

niemand:(

als ik stop met de pil duurt het zowieso bij mij wel 5 a 6 dagen voordat ik ongesteld word dus maak je geen zorgen komt wel goed

bij mij duurt het meestal maar 2 of 3 dagen voordat ik ongesteld wordt… ben wel een beetje bang maarja ik hoop dat het snel komt

vandaag is het trouwens al 6 dagen nadat ik gestopt ben

als je het zeker wilt weten moet je een test doen… met vragen kan ik zwanger zijn heeft niemand wat aan… die testen zijn dr niet voor niks…
voor je andere vraag… dat kan ook niemand beantwoorden aangezien iedereen een andere cyclus heeft en door het gerotzooi met die pil kan het heel verschillend lopen.

Als je drie maanden geleden voor het laatst de pil had geslikt en dan pas na die drie maanden pas een bloeding had gekregen, had ik er een hard hoofd in gehad… sommige vrouwen krijgen namelijk na 3 maanden zwangerschap een tussenbloeding, daarna blijven de bloedingen uit tot de bevalling.
Maar gezien jou situatie kan het niet bepaald: dat je wat onregelmatige tussenbloedingen krijgt wil hooguit zeggen dat je lichaam weer een ritme aan het zoeken is om de menstruatie voort te zetten. :slightly_smiling_face:

Ik zou overigens wel even een testje halen voor de zekerheid. :slightly_smiling_face:

je kan indd beter een test halen! je weet maar nooit.
En vertel je ouders erover die kunnen je wel verder helpen 14 jarige meisjes niet :stuck_out_tongue_winking_eye: … maar haal die test ma gauw

-

hahaha… maar bedankt voor jullie advies… heb ik echt wat aan!!
Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik hem doorslik.

Hee,denk dat t gioed zit, aangezien je wel lichte bloedingen hebt gehad,heb ik ook wels… dat ik denk van … hmmm okeee was dit het nou ? en ik slik ook erg vaak en lang de pil door.

heb je dan ook weleens gehad dat je niet ongesteld werd in de stopweek?