Nog niet ongesteld,

Ik ben 14
En nog steedsn iet ongesteld,
alle andere meisje van mijn klas al heel lang.
Wie is er nog meer niet ongesteld, en is 14 ofzo?

Je hoeft je nu echt nog geen zorgen te maken hoor. Er zijn genoeg meisjes die het pas rond hun 16e worden :wink:

ik was nog neit ongesteld toen ik 13 was maar 2 weken voro me verjaardag werd ik het
maar je meot je geen zorgen maken
als je na je 16e pas niet ongesteld bent moet je pas zorgen maken
en je mag blij zijn!!!
ik heb er egt een hekel aan

ik werd ook pas op mn 14e ofzo ongesteld en zo erg vond ik het niet hoor:P

Zoals de andere hierboven al zeiden; je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor:)
Er zijn genoeg meisjes die het op hun 15de of later worden,
komt allemaal goed.

Wah, maak je er geen zorgen over. ;] als je het eenmaal bent wil je er wel weer vanaf denk ik. -ik ben het nog niet, BLIJHEID!-

Ik dus :wink:

vraag het aan je ma wanneer zij het was dan word jij het ook rond haar leeftijd. anders w8 je gewoon het komt er heus wel

je kan het volgens mij tot je 18e nog worden. wees blij dat je t nog niet bent, zitten bijna alleen maar nadelen aan .

Zoals de meeste al zeggen je kunt het ook rond je 16 en ook 18e worden… ik zou juist super blij zijn!

Ow ik ben het ook nog niet ben ook 14, ben er eigenlijk wel heel blij mee :slightly_smiling_face:
Het komt vanzelf ooit nog wel, gewoon geen zorgen maken en er blij om zijn dat je het nog niet ben.

Komt vanzelf. :wink:

ik ben 13 en ook nog niet ongesteld.

Pfff ben maar blij:s ik was het op mijn 11 de:s

wees blij, het is echt niet fijn =.=

wees blij jaahh , het komt nog wel

Maak geen zorgen tot je 18e

Ik was 13 toen ik het werd nu ben ik 14

Ik was 14 :slightly_smiling_face:

Helemaal niet erg!
Ben 15 en nog niet! (en ben wel blij eigelijk; mn moeder was ook laat dus ik maak me niet druk!)