Nog niet gezoend?

Halloooo allemaal,
Oke dit is misschien een raar topic maar ik heb nog nooit ‘echt’ gezoend, wel een kus enzo maar voor de rest niet.
Is dit raar? :flushed:
Allemaal mensen op mijn school en om me heen hebben allemaal gezoend en gaan naar feestjes en dan hebben ze weer gezoend enzo en dan zit ik echt zo van tjaaaaa…
Ik wil niet mn eerste zoen hebben met een vreemde en gwn ff snel, ik wil diegene echt kennen en leuk vinden.
HELP ME!

xxxx

Ontzettend raar als een soort buitenlands wezen. Nee just kidding, wat denk je zelf? Dat het abnormaal is als je nog niet hebt gezoend? Als jij de juiste nog niet hebt ontmoet is dat toch gewoon oke? Komt allemaal vanzelf wel. Je moet je niet laten opjutten door vrienden, vind ik.

Hoezo ‘help me’?
Als jij nog nooit gezoend hebt en dit wilt bewaren voor een speciale jongen,
is er toch niks aan de hand?
Wij kunnen je niet aan die jongen helpen,
alleen advies geven om niet af te gaan op wat anderen doen en denken

Nee hoor, dat is niet raar. Omdat ‘‘iedereen’’ al gezoend heeft betekent niet dat jij het ook al gedaan moet hebben. Misschien hebben zij het wel gewoon met een vreemde gedaan, dan stelt het niet eens zo veel voor…

Jaa das waar, bedankt! Voel me gewoon onzeker door wat alle andere mensen zeggen haha

Thanks, dit helpt echt haha :flushed:

Aah niet doen!
Achteraf ben je alleen maar blij dat je het niet met een random jongen gedaan hebt, denk ik!

Jaa inderdaad. Allemaal mensen om me heen kennen hun eerste zoen nog geen eens haha, dat lijkt me niet echt leuk…

Ik vind het persoonlijk normaler om te wachten met zoenen tot je echt een leuke jongen hebt gevonden waar je mee wilt zoenen, dan om zomaar met random jongens in een bar te gaan zoenen om het zoenen…
Dus niks om je zorgen over te maken :wink:
Ik ben 17jr en heb ook nog nooit gezoend, maar ik ben er wel blij mee dat ik gewoon wacht tot een leuke jongen :slightly_smiling_face:

Jaa inderdaad! Ik vind het persoonlijk gewoon een beetje vreemd dat sommige mensen maar zoenen met vreemden om gewoon hun lust kwijt te kunnen haha :flushed:

Haha ja precies :grinning: Wij snappen elkaar :slightly_smiling_face:

Ajoh, maakt niet uit. Ik vind eerste zoen ook iets ‘bijzonders’, eigenlijk. Dat moet echt goed zijn, niet midden in een club met mensen die je aankijken. Mijn eerste zoen was bij een jongen thuis toen we hadden afgesproken. Sindsdien met drie jongens gezoend, op vakantie en twee keer tijdens uitgaan, dus dat was natuurlijk gewoon lekker. Zoenen is gewoon fijn. Veel fijner met iemand op wie je verliefd bent, maar zoenen met een onbekende jongen die je aantrekkelijk vindt, is ook erg leuk hoor. Ik vind dat zolang je het zelf wilt, je gewoon zoveel moet zoenen als en met wie je wilt. Zo weet je wat je prettig vindt en wat niet, en op een gegeven moment komt dit van pas in ‘t echie’.
Maar als je wilt wachten moet je wachten. Als je beide wat drank op hebt, ben je al heel snel aan het zoenen, dat is echt niet zo bijzonder als je klasgenootjes het doen lijken. Die speciale jongen komt, echt!

Zoals iedereen al zegt; niet druk maken over de anderen. Die speciale jongen komt vanzelf wel, je moet misschien alleen even geduld hebben…

Aaah, maak je daar helemaal geen zorgen om, joh!! Wat denk je dat het oplevert als jij nú iemand gezoend hebt? Het enige wat je krijgt, is dat je ‘ja’ kan antwoorden als iemand vraagt of je gezoend hebt…
Ben je bang dat je een beetje “anders” bent als je nog niet gezoend hebt?
Je moet weten dat er écht niet veel mensen zijn die raar opkijken als jij zegt dat je nog niet gezoend hebt, omdat je wacht tot je iemand écht leuk vindt.
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik had mijn eerste zoen op mijn 18e en heb echt niet het gevoel gehad dat ik iets miste tot die tijd. Het is toch veel fijner om je eerste zoen te hebben met iemand die je leuk vindt?:slightly_smiling_face: Daar kan je uiteindelijk alleen maar trots op zijn!
Probeer je echt niets van je omgeving aan te trekken in het gezoen om je heen enzo. Jíj bent juist goed bezig door te wachten :wink: Beter wat later je eerste zoen hebben, toch? (het is trouwens nóóit te laat om te zoenen. Echt niet. Er wordt tegenwoordig juist “te vroeg” gezoend…)

Dus: Wacht gewoon lekker tot je iemand echt leuk vindt! Dat is tenslotte toch ook wat je wil? :slightly_smiling_face: Maak je geen zorgen!

Zoveel hebben het nog niet gedaan, Misschien zit jij net in die vrienden kring waar iedereen al wel eens gezoend heeft. Maar er zijn echt nog zoveel meer mensen die dat niet hebben. Zoals ik :wink: En ik maak me er ook niet druk om. Het gebeurd heus wel eens. Niet naar opzoek gaan! Alles komt vanzelf. :bowing_man:

Iedereen heeft nog nooit gezoend tot ongeveer 16 denk ik. Dus zo raar zal het niet zijn :’)