Nog maar één dag..

Als jij 1 dag helemaal moch invullen, hoe zou jij je 24 uur invullen en met wie zou je dat doen? :slightly_smiling_face:

Zooo, topic-start-knop ook gevonden :’)

bedoel je 24 uur en dat de dag erna de wereld vergaat, of gewoon 24 uur invullen met iets wat je echt graag wilt doen?
want als de wereld vergaat zou ik gewoon met mijn vrienden & familie die dag door willen brengen maar als ik iets mocht kiezen om te doen zou ik denk ik een verre reis maken ofzo.

Nou bijvoorbeeld gewoon echt 1 dag die jij mag kiezen. Of omdat je bijvoorbeeld heel erg ziek bent… Of omdat je gewoon die kans krijgt (:

Wat bedoel je? ;$

ohh dan zou ik een reis maken naar bora bora ofzo. (L)

optreden… love that

Haha dat dacht ik ook al.

Wat bedoelen jullie dan? :stuck_out_tongue:

Haha, zeker een ochtendsport ofs.

Dat je ineens zoveel topics plaatst.

Oh ik zou m’n dag in bed doorbrengen met die leuke jongen… <3

Naar mijn droomland met ‘die ene’ en dan in een heeul snel tempo mijn 'to do’lijstje afwerken.
wacht, daar heb ik sneeuw voor nodig… hmm dat wordt lastig… en heel veel mensen voor nodig…
aw eigenlijk zou ik dat best willlen miss… dat zou beter zijn als alles wat ik ooit heb meegemaakt (a)

Naar Bali en daan naar Amerika hahaha

met mn vriendje slapen en daarna naar het strand denk ik (:

Iets minder topics plaatsen zou wel fijn zijn ja. Natuurlijk mag je topics openen als je dat wilt, maar je opent topics die al lang bestaan. Gebruik dus eerst even de zoekfunctie of zoek via google of er niet al topics zijn over hetzelfde onderwerp (zoals die topics over mooie zinnetjes, of over je droom… die bestaan allemaal al lang).
Gewoon mee praten zonder topics te openen is ook prima he :wink: