Nog maagd én een groentje

Misschien denken jullie nu wat heeft iemand die nog nooit heeft gezoend op het Seks & zo forum te zoeken, maar ik zit ergens mee en hoop dat jullie me kunnen helpen. De laatste tijd zijn mijn vriendinnen veel meer met jongens bezig. Ze zijn in een korte tijd allemaal ongroend, ik/zij ben/zijn 16, behalve ik. Het lijkt steeds belangrijker te worden allemaal. Dit jaar kreeg ik een nieuwe klas en een soort van vriendin die ik dit jaar heb leren kennen moest lachen toen ze hoorde dat ik nog maagd was en vond het harstikke raar. Nu is een van mijn beste vriendinnen ook ontmaagd en begin ik me toch wel een beetje een sukkel te voelen. Loop ik echt zo achter voor mijn leeftijd? Seks ben ik echt nog niet aan toe, maar zoenen wil ik gewoon een keer gedaan hebben omdat ik het wel echt genant vind dat ik dat ook nog nooit gedaan heb.
& Hoe kan ik het beste met die inmiddels ontmaagde vriendin omgaan? Ze is wel een van de weinige die me geen loser laat voelen omdat ik nog niks gedaan heb, maar ik spreek haar zoveel minder. Het lijkt wel alsof ze door die jongen en bepaalde vrienden helemaal veranderd is. Ik moet altijd het gesprek beginnen en ze vraagt niks uit zichzelf. Normaal zeiden we alles tegen elkaar en ze heeft me wel veel verteld over haar eerste keer, maar toch… Oké misschien een beetje vaag dit allemaal, maar ik hoop dat iemand me een beetje op mijn gemak kan stellen en weet hoe ik met mensen om kan gaan die ook zitten van ja jij hebt natuurlijk nog geen ervaring dus dit vind jij al heel erg…

je moet pas doen als je er zelf aan toe bent

:’)

Ik vind het persoonlijk erg vreemd dat de relatie met je vriendin verslechtert omdat zij seks heeft gehad. Als ze die details niet met jou zou willen bespreken kan ze dat met andere vriendinnen doen, maar er zijn nog miljoenen andere onderwerpen om het met jou over te hebben en ze wil het vast niet constant over haar seksleven hebben? Dus dat snap ik niet.
Verder denk ik dat je gewoon moet accepteren dat jij niet zover bent, je kunt er ook over praten met vriendinnen maar je moet gewoon blijven doen wat je zelf wilt. Als jij ook gezoend wil hebben dan kun je er zelf voor kiezen om bij het uitgaan iemand op zijn bek te pakken. Niet echt iets wat ik zou willen of doen, maar goed je kunt alles op dat gebied zelf kiezen. En wil je dat niet (wat ik hoop), dan wacht gewoon af en leef gewoon je leven, het komt allemaal nog wel.

weer zo’n topic
Jouw tijd komt nog wel…

Don’t worry. Ik heb ook pas voor het eerst gezoend toen ik 15 was en ik ben ontmaagd toen ik 17 was. Ik moet zeggen dat ik die onrust al had toen ik 15 was. XD Toen vond ik al dat ik laat was met mn eerste zoen. Doe alsjeblieft geen dingen die je niet wilt.
En dat gedoe met die vriendin van je: miss is het niet zo erg als het lijkt en anders moet je is kijken wat er gebeurd als je even niks van je laat horen. Kijken of zij uiteindelijk naar jou toe komt. Als ze echt een goede vriendin is, gaat ze je uiteindelijk missen. Ik heb het één keer gedaan en helaas liep het bij mij niet goed af. Ze heeft nooit meer contact met me opgezocht… Hopelijk hoef je dat niet mee te maken.
Hope I helped! :wink:

Ik hoef de tekst niet eens te lezen, ik weet al wat je geschreven hebt.
Er zijn hier al miljoenen topics over, gebruik de zoekfunctie maar.
Het komt allemaal goed. Je hoeft die dingen niet te overhaasten.

Tja ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Ik vind wel echt dat je dingen moet doen als je er klaar voor bent en ook een jongen hebt gevonden waarbij je zeker weet van : JA. Óf al jou vriendinnen hebben ontzettend veel geluk tegelijkertijd ofzo, of ze doen het ook om erbij te horen. iig, ga je niet stom voelen daardoor. Het voegt echt niets aan je leven toe (ja, dat klinkt nogal vaag ja) om op je 16e ontmaagd te zijn, ieders tijd komt nog wel, ook de jouwe dus. (:
Verder zijn je vriendinnen misschien wel anders te worden, voelen ze zich volwassener of wat dan ook. Je kunt er met je vriendinnen mee praten als je dat fijner vindt, of iig met die inmiddels ontmaagde vriendin. Ohja, en vergeet niet, elke vriendschap heeft soms z’n dieptepunten, het betekent echt niet dat jullie helemaal uit elkaar groeien, ‘t is maar de moeite die je doet.
Oh en die mensen die doen van; jij hebt geen ervaring etc. Vind ik nogal lullig eigenlijk. Ik denk dat de meeste het doen om zich goed te voelen en erbij te horen o.i.d. en niet echt omdat ze het zelf graag willen. Zij zijn waarschijnlijk ook allemaal onzeker, en gaan daardoor andere mensen ook omlaag halen. Je kunt ze het beste gewoon in hun eigen sop gaar laten koken, of je kunt een opmerking verzinnen die ze stil zet (en nee, daar kan ik je niet bij helpen, ik ben heel slecht in dat soort dingen :’)).
Ik hoop dat ik je met dit vage onsamenhangende stukje een beetje geholpen heb, haha.

NOU EHEEEEN.

Sorry, maar ik word echt zo zat van deze topics. Nee, je bent niet laat, nee, het is niet erg, mensen die je erop beoordelen zijn triest en jouw tijd komt nog wel. Zo.

Je bent hartstikke jong! Zulke dingen moet je toch niet haasten :slightly_smiling_face:
Je kan natuurlijk gewoon interesse tonen in hun verhalen en ervaringen, misschien steek je er iets van op :stuck_out_tongue:
maar ik zou er pas echt mee beginnen als je gewoon een leuke vriend hebt! Dan is het allemaal veel specialer en leuker en blijft het je ook bij. Dan zijn het geen verhalen om op te scheppen of iets dergelijks…

Je hoeft je echt niet druk te maken, zo ontzettend veel meiden hebben het allermaal nog niet gedaan op hun 16e.
En je kan jezelf maar een keer weggeven (ontmaagden) dus als bij jou vriendinnnen straks de relatie over is, hebben ze zichzelf wel mooi weggegeven. jij wacht gewoon tot de ‘ware’ komt,( en zo hoort het!) en je bent tenminste geen slet om met iedereen ‘ff zomaar’ het bed in te duiken.
Dont worry.

Ok misschien kan er een algemeen toopic worden aangemaakt helphelp we zijn zo zielig we zijn al … jaar en hebben nog nooit gezoend/verkering/seks gehad. Aangezien er elke dag wel een soortegelijk topic aan wordt gemaakt, beetje overbodig.

zie het zo, zij zijn op hun 16 ontmaagd, en laten we ervan uitgaan dat je ongeveer de 70 wel haalt, dan heb jij nog tijd zat haha. Maar ik begrijp je punt wel. Als jij graag ontgroend wil worden, dat ligt helemaal bij jou. Wat betreft je vriendin kun je het ook rechtstreeks vragen, waarom jullie zo weinig contact hebben, of waarom jij alleen nog moet beginnen. Misschien bedoelde ze het wel helemaal niet zo en zie je het gewoon niet goed. Als ze je vriendin is kun je dat soort dingen wel gewoon vragen, Succes !

ik weet niet hoor, maar misschien laat dit je wat beter voelen.
Ik ben 20 en heb nog nooit gezoend. laat staan seks gehad.

Ik snap dat het heel confronterend is als al je vriendinnen er mee beginnen, maar je moet echt aan jezelf denken. Als jij er nog niet aan toe bent zou ik rustig aan doen, het zou zonde zijn als je achteraf weet dat ‘de eerste keer’ toch anders had kunnen zijn als je had gewacht. Goed naar jezelf luisteren… dit is bij iedereen anders.

Sorry voor de mensen die dit topic overbodig vinden, maar de mensen die het serieus hebben gelezen en hebben gereageerd bedankt! Denk dat ik die vriendin er een keer op aan ga spreken. We hadden al veel minder contact voordat ze die vriend kreeg, maar het begon me de laatste tijd pas meer op te vallen dat ik de enige was de hele contact op nam. Denk dat veel zich inderdaad volwassener voelen erdoord… @Koelkast Ik heb niet gezegt dat ik mezelf zielig vind. Moest mijn verhaal even kwijt. Als je dit een overbodig topic vind dan hoef je het niet te lezen.

^ je komt anders wel zielig over
Ik zie het probleem echt niet. Je titel ook: “nog maagd én een groentje”. Alsof je een ramp aankondigt.

idd, en daarnaast zijn er heel veel oudere mensen die ook nog maagd zijn in de 30. En dan ga jij op je 16de een beetje zeuren. Kom op zeg… Mensen vertonen echt kuddegedrag, als de een ontmaagd is moet iedereen het opeens, anders vallen ze buiten de groep

Oh kom op. PAS ontmaagd op je 17e? Gemiddeld is het nog altijd 18 in Nederland dus het is nog vroeg. Mijn god wat maakt iedereen zich zorgen. Ja mijn eerste zoen was toen ik 12 was, omdat ik toen toevallig ee vriendje had. Daarna heb ik in geen 4 jaar meer gezoend en heb me er nooit zo erg zorgen om gemaakt.

Als je het echt wilt; ga uit en zoek dr eentje en zoen hem. Zo niet, wacht op iemand die je echt leuk vind, van wat andere ervan zeggen boeit niet. Jouw leven, jouw zaak. Da nzeg je gewoon dat je geen leuke jongens kent op t moment xD.

Dat met die vriendin is wel lastig, zij voelt zich misschien wat onbegrepen door jou maar jullie kunnen het natuurlijk altijd nog over andere dingen hebben.

Oh kom op. PAS ontmaagd op je 17e? Gemiddeld is het nog altijd 18 in Nederland dus het is nog vroeg. Mijn god wat maakt iedereen zich zorgen. Ja mijn eerste zoen was toen ik 12 was, omdat ik toen toevallig ee vriendje had. Daarna heb ik in geen 4 jaar meer gezoend en heb me er nooit zo erg zorgen om gemaakt.

Als je het echt wilt; ga uit en zoek dr eentje en zoen hem. Zo niet, wacht op iemand die je echt leuk vind, van wat andere ervan zeggen boeit niet. Jouw leven, jouw zaak. Da nzeg je gewoon dat je geen leuke jongens kent op t moment xD.

Dat met die vriendin is wel lastig, zij voelt zich misschien wat onbegrepen door jou maar jullie kunnen het natuurlijk altijd nog over andere dingen hebben.

^^ echt is het gemiddeld 18? Dan voel ik me nog redelijk normaal… Maar klopt dat wel, want iedereen in mijn omgeving is wel vroeg ontmaagd