Nog iets tegen hem zeggen?

Hey meiden,
Toen ik in de tweede was was ik stapel verliefd op een jongen uit de derde. Ik kende hem via een vriendin en op school maakte we vaak een praatje. Hij vond mij dus niet leuk en ik was er kapot van. Hij probeerde nog een keertje tegen me te praten, maar ik kreeg er niks uit. We zijn immidels verder ik zit in 4havo en hij in 5havo. Volgende jaar gaat hij dus als het goed is van school en graag zou ik nog een keertje tegen hem willen praten omdat ik misschien nooit meer de kans krijg. Ik wil gewoon vragen hoe het met hem gaat, wat hij na de havo gaat doen en hem succes wensen. Kan ik dit doen of is dit heel raar? (heb hem al 1,5 jaar zwaar ontweken en niet gepraat). Want aan de ene kant wil ik het niet, omdat ik bang ben dat er dingen terug komen en aan de andere kant weet ik dat het misschien me laatste kans is.

sorry voor spelling enz.

Ik zou het wel doen. Anders heb je later misschien wel heel veel spijt en dat wil je ook niet. Als hij het al raar vindt, nou en? Als hij volgend jaar weg gaat zie je hem dan toch nooit meer. Waarschijnlijk vindt hij het juist aardig van je!

Ja dat is waar. Heel toevallig zag ik hem vrijdag tijdens het uitgaan (niet gepraat), maar ik weet niet of dat nog vaker gebeurt, want ik woon in haarlem en was dus ook daar uit en hij in Amsterdam. Hoe moet ik dan precies beginnen is het niet vreemd om opeens ze naam te zeggen als ik hem in de gang zie?

Ja dat zou ik vreemd vinden, als iemand die me 1,5 jaar heeft ontweken me opeens zou roepen in de gang :’)

Misschien kan je beter eerst een keer hoi zeggen, en de dag daarna hem echt aanspreken ofzo?

Ik zou het idd ook best creepy vinden:P Ja misschien kan ik dat wel doen. Ik hoop dat ik hem toevallig nog een keertje tref met uitgaan dat zou makkelijker zijn.

Of stuur hem een mailtje…
Dan is heb je ook contact gezocht zonder dat je voor schut staat als hij het niet wilt
want dan stuurt hij jou gewoon niks terug :wink:

Ik heb alleen zijn mail niet, want toen het over was was ik zo slim om zijn mail/nummer te verwijderen:’)

Of, tijdens de Laatste SchoolDag ofzo? Of hebben jullie dat niet? Toen was bij ons de sfeer heel gek/los tussen iedereen (niet mijn LSD hoor, haha) en dan is het misschien makkelijker om hem aan te spreken? Maar aan de andere kant, als het dan mislukt was dat de enige kans :’)

ik zou zeggen gewoon doen, want hij wist dat je hem leuk vond?
dan is het logisch om afstand te nemen om er overheen te komen.

maak het gewoon nuchter like : hee lang niet gesproken! hoe gaat het?

sorry dubbel

pik, gewoon doen als of je lam bent en tgen em lullen, en anders met zn vrienden daten, maar niet met turkse pizza, die is van mij HAHAHAHHAHAHAHA

xxxxtot zo

Ik weet het niet zo goed… Ik zou het zelf niet durven. Als je het lef hebt, zou ik het zeker doen. Maar niet dat je eigenlijk niet zo goed durft en helemaal dichtklapt, dat zou jammer zijn.

ali ik haat jeXD