Nog iemand tips ofzo?

Ik heb 2 weken geleden of meer jongen leren kennen, ik kende hem al eerder maar hij mij niet, ik vond hem leuk en dat weet hij nu, maandag ga ik met hem een kadotje kopen voor een vriend van hem die bij mij in de klas zit die elkaar goed kennen hij bood zelf aan of hij mee mogt. iemand misschien nog tips ofzo wat wel en niet te doen?

xx

gewoon jezelf zijn, en je zal denk ik vanzelf wel merken of hij jou ook ziet zitten, aangezien hij al weet dat jij hem leuk vind.

Zie het niet als een date, maar gewoon met een vriend iets gezelligs doen.
Anders maak je jezelf helemaal gek.
Wees jezelf en doe gewoon lekker normaal, net zoals je met je moeder of vriendinnen gaat winkelen.
Laat jezelf niks aansmeren of inpalmen door hem, het moet wel gezellig blijven.

hmm, ziet ernaar uit dat je er best wel goed voorstaat
hij kent jou nu, hij wil iets met je doen
er kan eigenlijk niet zo heel veel fout gaan hoor!
je hebt al heel veel bereikt!

De 5 belangrijkste dingen:

• lach (zo veel mogelijk, zorg er alleen voor dat het niet te hysterisch word.)
  • wees zelfverzekerd. (en dan bedoel ik; straal het uit, ga geen monologen houden over hoe mooi je je zelf wel niet vind.)
  • kijk hem in zn ogen. (alleen niet gaan staren, dat is eng)
  • stel vragen, toon interesse. (maak er alleen geen kruisverhoor van)
  • draag iets waar je je mooi in voelt (dus niet pumps van 3 meter hoog en een jurkje dat je voor speciale gelegenheden hebt, maar gewoon iets comfortabels.)

zo doe ik het altijd en werkt tot nu toe prima.
succes, en vertel ons hoe het was!

xx

maak er gewoon een gezellig dag van en fantaseer er niet teveel over. dan valt het alleen maar tegen. laat alles gewoon lekker over je heen komen. veel plezier! (: