Nog goeie 1 april grappen?!

Hey meiden,

Hier kunnen jullie leuke, grappige en flauwe 1 april grappen plaatsen. Heeft ook iemand suggesties hoe je subtiel degene die je leuk vindt een beetje kan plagen? Ik hoop dat behalve ik, andere mensen hier ook nog wat aan hebben!

xo

Ik haat ook 1 april. Ben blij dat ik niet hoef te werken, want sommige vaste klanten kunnen er wat van zeg.

Ja, ik heb ook een pesthekel eraan, maar als je dan toch je beste vriendin even te grazen wilt nemen :wink:

Naja ik heb echt geen suggesties voor je :’)
Behalve dat je veter los zit ofzo.

was 1 april niet iets wat op de basisschool leuk was? :’) Komop de laatste jaren neem ik dat echt niet meer serieus.

Ik bedacht me net dat 32 maart niet bestaat en het morgen dus 1 april is maar ik vind ‘t eigenlijk een dom gebeuren :’)

“Hé, wist je dat het morgen al 1 april is?”
“Haha 1 april”

haha die is wel leuk!

Morgen ben ik lapje op gs xoxo

“Je veter zit vast”

Wij gaan met de hele school (gaat zoon doorstuurbericht op Wapp over rond) om half 12 met zn allen uit het klaslokaal lopen naar buiten. En dan staan. En niks doen. HAHA. nee wss gaat de helft dat niet doen en dan ist verpest

Hahaha goeie!

Morgen ,ben ik einstein,

HAHAHAHAHA
nee

morgen ben ik talitha

wij gingen net met de halve school om 11:30 allemaal naar de aula, de les uit

Alle leraren vonden het grappig, behalve onze leraar… Met de halve klas naablijven…

tja, dat overkomt mij wel weer hè? Maar verder was het wel een leuke grapp

xoxox

Mijn vriend stuurde een zwangerschapstest rond en suggereerde dat ik zwanger zou zijn. Mijn schoonmoeder moest er helemaal van huilen, zo blij was ze. Iedereen ging mij bellen (ik sliep). Mijn vriend zei dat ik niet opnam omdat ik bij de huisarts was…

Gehehe niet erg origineel, maar iedereen trapt er wel keihard in. Wel een beetje lullig, mijn schoonmoeder vond het zo leuk :'D

Aah, dat vind ik geen leuke grap van je vriend! Zielig voor je schoonmoeder!

Haha, ik moet zo nog iemand betalen voor iets… Zal ik zeggen dat ik dat niet doe, dat ik haar het geld al lang geven heb? Vind het wel een beetje kinderachtig haha

Zeggen dat je stopt met school. Bij mij trapten ze erin, aangezien ik al eerder was gestopt. Ik kreeg wel van iemand n boze reactie hahaha

^Ik vind 1 april grappen ook helemaal niet leuk :stuck_out_tongue: Ik trap ook overal in en kan zelf geen goeie grap maken. Ik denk vaak, doe gewoon normaal…

Hahaha. Ik vind dat het moet kunnen tot een bepaalde grens en niet te lang voor de gek houden