[Nog geen titel]

Dit verhaal wordt verteld vanuit het oog van de verteller. Het is iets wat ik zojuist terugvond, en als je meer wil, tell me.
(Dikgedrukt=flashback)

[i]1.
Het is koud. Bibberend kruipt ze wat verder onder haar jas.
Met één oog open kijkt ze door een spleetje in de holle boom. Als ze naar boven kijkt ziet ze de sterren aan een heldere, zwarte lucht staan. De volle maan weerspiegelt over het grote, donkere meer. Ze zit hier nou al sinds zonsondergang. Sinds toen is het er niet veel beter op geworden. Het is donkerder, en kouder, maar gelukkig regent het niet meer. Zachtjes zet ze haar mp3-speler aan, maar deze zet ze na een paar nummers toch weer uit. Ze realiseert zich dat het risico om gevonden te worden dan alleen maar groter word. Na een paar uur begint de vermoeidheid toe te slaan. Haar oogleden worden zwaar, en doordat ze al uren in dezelfde positie zit, beginnen haar voeten te slapen. Niet veel later volgt ook de rest van haar lichaam.

[/i]

up

Ik vind het leuk! Je schrijft heel mooi, ook al is het best wel een kort stukje.
Van mij mag je verder :wink:

2. Zachtjes en geluidloos strijkt hij door haar haren. Het ochtenddauw hangt al aan de bladeren en er komt een dun straaltje licht door het kiertje in de holle boom. In het hulst van de nacht kwam hij langs de boom. Vastberaden om snel thuis te komen, totdat hij iemand hoorde hoesten. Hij keek om zich heen maar zag niemand. Toen hoorde hij een zware ademhaling. Hij liep richting de holle boom en zag daar in het meisje liggen. Haar blonde haren schitterden in het maanlicht, en haar handen lagen in elkaar verstrengeld op haar buik. Hij klom omhoog, om vervolgens voorzichtig in de holle boom te komen. Ze had een onschuldige maar bezorgde blik op haar gezicht. Voorzichtig ging hij bij haar liggen, zich afvragend hoe het meisje hier beland is.

uppie

Nog steeds leuk, heel mysterieus ^^
Alleen aan het eind schrijf je: “zich afvragend hoe het meisje hier beland is.”
Dat moet zijn: “zich afvragend hoe het meisje hier beland [fgcolor=#B31800]was[/fgcolor]”
Aangezien je in verleden tijd schrijft :relieved:

klinkt leuk ga maar verder
maar is het zon verhaal waarbij je paar stukjes schrijft en dan vervolgens niks meer laat horen of wil je wel echt verder schrijven?

Ik schrijf meestal korte verhaaltjes,maar vind het heerlijk om tussendoor deze bij te houden n_n

u;

up :0