- nog geen titel -

Heej, ik ben begonnen met een verhaal te schrijven. Het gaat over een meisje die terecht komt in de wereld van loverboys. Het gedeelte hieronder is wat ik tot nu toe heb. Ik heb wel het verhaal in me hoofd zitten, maar ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden tot nu toe. En als jullie tips hebben hoe ik zinnen beter kan laten lopen enz. hoor ik dat graag. X

--------------------------------------------------------------------------------------

Hij nam me voor het eerst mee naar zijn huis. Hij woonde in een appartementen complex. Het eerste wat me opviel is dat er voor veel ramen geen gordijnen hingen maar kranten voor de ramen geplakt waren of posters of een ajax vlag. Ik vond het vreemd, maar ik was vooral verbaasd omdat hij altijd dure merkkleding droeg en een mooie auto heeft, maar dan woont hij in zo een krot? Ik zei niks, want ik wou niet onbeleefd zijn of dat hij zich zou schamen ofzo. En ik wou ook niet dat hij dacht dat ik een burgerlijk keurig trutje was. We liepen drie trappen omhoog door het trappenhuis, vervolgens een deur door en dan helemaal aan het einde van het balkon. We liepen langs lege pandjes met weinig meubels waar waarschijnlijk niemand echt woonde. Eindelijk waren we bij zijn huis. Hij deed de deur open en ik kwam in de hal binnen die bezaaid was met schoenen. Het huis zag eruit alsof er wat meubels ingekwakt waren en er voor de rest nooit wat aan gedaan was. Echt een jongenshuis dacht ik. Hij had me vertelt dat hij met twee vrienden woonde. Ik had dus ook verwacht twee jongens te ontmoeten, maar toen ik de woonkamer binnenkwam zat het er helemaal vol. Ik denk iets van twaalf jongens bij elkaar.
‘Stel je maar voor,’ fluisterde die zachtjes in mijn oor, terwijl hij mijn jas uittrok.
Dus ik liep op de eerste jongen af, stak mijn hand uit en zei mijn naam. Zo ging ik het hele rijtje jongens af tot er plots een jongen voorover boog en me een kus gaf vlak naast mijn lippen. Ik schrok en keek snel naar Leo, maar hij keek de andere kant op. Had hij het niet gezien? Zeiden zijn vrienden ook niks? Ik ging verward zitten op de bank. Ik wou het liefst verdwijnen. Ik voelde me zo ongemakkelijk met al die jongens ineens om me heen en het voelt ineens heel anders om bij Leo in de buurt te zijn. Ik durf hem nauwelijks aan te kijken. Ik voelde gelijk aan hem dat hij nu iemand anders was. Zoals hij bij zijn vrienden is. Zoals hij misschien wel echt is. Ik maakte me druk om alles. Zit ik wel goed of zie ik er lomp uit? Wat vinden zijn vrienden van me? Moet ik dit pikken van Leo? Dat stoer doen gedrag tegenover zijn vriendjes. Ineens voelde ik mezelf boos worden, maar ik zei niks. Ik wou hem niet voor schut zetten bij zijn vrienden. Ik vraag wel aan hem als we met zijn tweeën zijn waarom hij zo deed bij zijn vrienden. De jongen die me een kus had gegeven draaide zich naar me toe en keek me grijnzend aan. Hij bekeek me van top tot teen. Ik vond het vooral spannend en ergens ook wel leuk hoe hij deed.
‘Hoe heet je ook alweer?’ vraagt hij. Zijn tanden zien er smerig uit. Je ziet gewoon bruine stukken tand in zijn mond zitten, maar voor de rest heeft hij een leuk gezicht. Zijn ogen zagen er raar uit, maar hij was vast dronken of stoned. Ik vond dat al niet vreemd meer nu ik Leo vaak zo gezien had.
‘Lisa,’ antwoordde ik.
‘En hoe oud ben je Lisa?’ vroeg hij me met een brutale blik. Alles aan hem was brutaal. Hoe hij keek en hoe hij sprak. Ik vond hem gelijk tof. Iedereen die iets uitstraalde vond ik tof.
‘Veertien,’ antwoordde ik. ‘En jij?’
‘Zestien,’ zei hij.
‘Echt?’ zei ik verbaasd. Hij leek veel ouder dan zestien. Ik had hem zo negentien geschat, maar aan de andere kant was zestien ook niet ongeloofwaardig.
‘Ja,’ lacht hij. ‘Ik dacht dat jij ook veel ouder was.’
Ik lachte en voelde me gelijk een stuk meer op me gemak. Hij stak zijn hand uit met een joint tussen zijn wijs en middelvinger.
‘Wil je?’ vraagt hij.
Ik heb vaak genoeg met Leo geblowd, dus waarom niet? Ik had trouwens ook wel trek in een jointje. Daar word ik misschien wat minder gespannen van. Dus neem ik de joint zonder wat te zeggen aan en inhaleer diep.
‘Dit liedje gaat over jou Lisa,’ lacht Leo en zet een liedje met zijn I-pad op. Hij heeft een I-pad en een dure tv en een playstation met allemaal nieuwe spellen. Waarom gebruikt hij al dat geld niet voor een betere woning? Zijn vrienden beginnen te lachen als het nummer aan gaat. Ik probeer naar de tekst te luisteren, maar de jongens overheersen het geluid. Ik hoor zinnen zo van ‘lik me pik slet ga erop zitten hmm lekker op en neer wippen’. WTF? Hoe moet ik hier nou weer op reageren? Vind hij me een slet? Of is dit gewoon een dom grapje? Of valt dit ook onder stoer doen bij zijn vrienden? Ik trek een zogenaamd beledigd gezicht en lach een beetje mee. Ik voel mezelf super stom, maar ik wil niet dat zijn vrienden denken dat ik zo een kutje ben die gelijk opspringt en begint te zeiken. Ik wil laten zien hoe relaxed ik ben en dat ik tegen een geintje kan. Dan zullen zijn vrienden me allemaal een chill meisje vinden en gaan ze niet achter mijn rug zeggen dat ik een kutwijf ben of een zeikwijf. Ik weet hoe jongens onder elkaar kunnen praten over meisjes. Ik wil niet zo gezien worden. Ik begin ook aardig stoned te worden, dus misschien dat ik het daarom ook niet zo erg vindt. Misschien hoort dit gewoon zo. Jongens die moeten stoer zijn tegenover elkaar, net zoals meisjes die strijd wel eens hebben. Alleen jammer dat ik er nu ook de dupe van ben. Ik vraag me af wanneer hij zijn kamer aan me laat zien, maar in plaats daarvan zitten we nog uren in de woonkamer met alle jongens. Ik vraag me af wanneer ze naar huis gaan. Ik zit intussen helemaal in mezelf gekeerd en hoor hoe de jongens praten over verschillende drugs. Plots staat één jongen op en komt terug met een zakje coke. Niemand kijkt mij aan, niemand maakt zich een seconde zorgen over wat ik hier misschien van vindt en alle jongens nemen één voor één een lijntje van de tafel in het midden. Leo ook. Ik wist niet dat hij snoof, maar ook hier probeerde ik relaxed onder te blijven. Wat wou ik zeggen dan? Als hij dat graag wil doen kan ik het hem moeilijk verbieden. Hij komt naast me zitten en slaat een arm om me heen.
‘Wil je ook?’ vraagt hij lachend. Ik twijfel. Ik heb nog nooit gesnoven en had er ook geen behoefte aan. Toch leek het me niet eng en Leo zou het vast cool vinden als ik het deed. Zo liet ik ook meteen zien dat ik het accepteerde van hem. Ik besloot het te doen. Ik snoof door mijn linkerneusgat een beetje en door mijn rechterneusgat. Het voelde alsof er iets heel kouds door mijn neus ging en mijn neus begon ook te tintelen. Verder voelde ik niks bijzonders. Misschien omdat het mijn eerste keer was. De eerste paar keren dat ik ging blowen voelde ik ook vrij weinig. Pas rond half 5 s’nachts stond Leo op en zei: ‘Ik ga slapen, later.’
Ik stond gelijk ook op en liep achter hem aan de slaapkamer in. Zijn kamer was alleen maar een matras op de grond met daaromheen allemaal troep. Hij begon zich uit te kleden tot in zijn boxer en ging liggen op het matras. Ik kleedde mezelf ook uit tot mijn bh en string en ging naast hem liggen. Hij kwam tegen me aanliggen en begon met zijn hand mijn rug te strelen. Plots stopte zijn handen bij mijn bh bandje en maakte hem los. Ik wist nu al dat we seks zouden hebben en iets voelde er niet goed. Ik was nog maagd en dit was eigenlijk niet de manier waarop ik het verwacht had. Maar aan de andere kant dacht ik: wat maakt het ook eigenlijk uit? Ooit moet je eerste keer zijn. Hij streelde mijn tepels en kneedde mijn borsten. Zou hij mijn borsten groot genoeg vinden? Hij trok me bovenop hem en ik voelde hoe zijn tong mijn tepels likte. Hij deed het te ruw en het voelde niet lekker, dus ik duwde een beetje zijn lichaam weg, maar hij drukte mijn lichaam net zo hard terug en hield me op mijn plek. Ik kon me niet meer bewegen. Hoewel ik het allemaal niet lekker vond wat hij deed vond ik het wel spannend en werd ik er toch opgewonden van. Hij trok mijn string uit en ik voelde hoe zijn middelvinger in me gleed. Hij ging keihard op en neer met zijn vinger en het voelde niet lekker, maar als ik me wou verplaatsen of hem weg wou duwen hield hij me op mijn plek en echt verzetten deed ik niet. Hij deed al snel ook zijn wijsvinger in me en tenslotte ook zijn ringvinger. Het gevoel werd nu al wat aangenamer en ik kreunde zacht.
‘Goed zo,’ fluisterde die in mijn oor. Zijn adem tegen mijn oor maakte me wild en ik dacht: doe dit voor hem. Hij moet ook geil van mij worden dacht ik bij mezelf. Dus ik kreunde nog wat meer, waardoor hij steeds sneller heen en weer ging met zijn vingers. Dat kreunen luchtte ontzettend op, want het leidde me af van wat er werkelijk gebeurde. Ik was intussen al behoorlijk nat geworden. Ik moet hem ook geil maken dacht ik bij mezelf. Dus ik ging een stapje verder en legde mijn hand op zijn pik. Zijn boxer zat er nog voor, maar ik voelde dat hij helemaal hard was. Ik ging met mijn hand zijn boxer in en greep zijn pik vast en begon heen en weer te gaan met mijn hand. Ik keek naar hem en hij keek me terug aan. Ik wou dat ik op dat moment kon zien of hij het lekker vond, maar ik kon niks van zijn gezicht aflezen. Algauw trok hij me van zich af en legde me naast zich neer. Hij trok zijn boxer uit en kwam boven me hangen. Ik voelde zijn pik tegen me aandrukken. Ook al was ik best wel nat bleef het alsnog strak. Hij vingerde me opnieuw en liet vervolgens zijn pik erin glijden.
‘Fuck, dit doet pijn’ zegt hij.
‘Ja bij mij ook,’ zeg ik zacht.
Hij gaat langzaam heen en weer en het gaat steeds iets soepeler. Steeds sneller gaat hij heen en weer en ik begin weer te kreunen. Ik hoor hem ook zwaarder ademen en ik besef me heel eventjes dat ik voor de allereerste keer seks heb.
‘Kom draai je om,’ zegt hij plots. Ik kom overeind en draai me om dat ik op handen en knieën zit. Hij duwt mijn rug ietsje naar beneden en pakt me vast bij mijn heupen. Ik voel hem opnieuw in me gaan, maar deze keer doet het geen pijn, maar het gevoel is wel anders. Hij gaat nu veel dieper. Je hoort het geklets van zijn lichaam tegen de mijne en bedenk me ineens de woonkamer vol jongens. Hun horen vast alles. Hij gaat plots heel snel tekeer, kreunt een keer en glijdt dan weer uit me. Hij trekt zijn boxer aan en ploft naast me neer. Ik zoek mijn ondergoed bij elkaar en kleedt me aan. Je hebt seks met hem gehad, denk ik bij mezelf. Dit is dus seks. Het was nogal raar, maar het was ook pas mijn eerste keer. En zo vervelend was het ook weer niet. Het was gewoon totaal iets anders dan ik ervan verwacht had. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik dan wel verwacht had. Ik dacht denk ik dat het lekkerder zou voelen, maar het voelde eigenlijk alleen maar alsof ik volgepropt werd. Toch was het ook wel fijn om zo dicht bij iemands lichaam te zijn. Zijn handen te voelen. Misschien was alles met Leo wel niet zoals ik verwacht had. Zijn huis, zijn vrienden, hoe hij bij zijn vrienden doet, het drugsgebruik. Misschien was dit wel gewoon normaal. Niet iedereen was zo saai en serieus als mijn ouders en vriendinnen. Niet iedereen wil een huisje-boompje-beestje bestaan. Ik moet gewoon wennen aan al deze nieuwe dingen, maar ik heb tenminste een spannend en interessant leven.

Ehhmmm. Ik heb geen woord gelezen. Zo een lange lap tekst trekt niet positieve aandacht. Wat meer alinea’s zou fijn zijn. Ook zie ik in een oogopslag al dat verleden en tegenwoordige tijd door elkaar heen staan.

Dit, en daarbij dat de verhaallijn-keus niet heel origineel is, laat ons weten waarom jouwe dat wel is!:smiley: