Beste dames,
Ja inderdaad. Wat doe je op een vrouwen site vraag je je af, als man zijnde. Nou, om de reden dat ik op deze manier toch wat makkelijker de mening kan krijgen van alleen maar vrouwen.
het is eigenlijk ook een beetje de manier om het van me af te schrijven, reageren staat vrij !
Het zit zo. Ik ben 25 jaar en ben niet echt goed onderlegd qua contact en omgaan met vrouwen. Heb nog nooit een relatie gehad, voor zover dat belangrijk is in het leven. Ik doe wat fout. Maar ik weet niet wat en hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Ik heb vrienden en die zijn zó goed met vrouwen, daar draaien ze hun hand niet voor om. Zo makkelijk contact leggen, grapjes maken, aanraken, praten, lol hebben, ouwehoeren… dat is mij nog niet echt gelukt.
Om mij helemaal te begrijpen zou ik je vragen dit helemaal te lezen. Ik zal je alvast verklappen dat het niet slaapverwekkend is dus je hoeft nog geen kopje thee of koffie te pakken. Beetje spanning zit er wel in.
Het begin; In 2006 is m’n vader opgepakt voor m’n ogen toen ik thuis was. 2006 voelt als lang geleden maar voor mij nog als de dag van gister. Aangezien dit al een lichte impact had, moest de grotere impact nog komen. Hij werd namelijk verdacht van sexueel misbruik en mishandeling. Ik heb 4 zussen en bij alle 4 de zussen had ie sexueel contact gehad welke toen de leeftijd hadden tussen de 12 en 17 jaar. Bij de één vond het misbruik wat langer en vaker plaats als de ander. Gekke gestoorde geest, ja, dat vind ik zelf ook. Gruwel er nog steeds om.
Nu heb ik door zijn handelen een verkeerd beeld gekregen van vrouwen. Ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar hij zag vrouwen als een lust object voor de sex. Puur voor z’n eigen drang naar sex heeft hij m’n zusjes sexueel misbruikt. Jaren lang. Dat terwijl ik en m’n broer sommige dingen wel eens apart vonden qua gedrag aan hem naar m’n zusjes toe, hadden we er geen aandacht aan besteed aangezien je zoiets niet bedenkt en denkt dat het normaal is. (geen ‘vergelijkingsmateriaal’)
Maargoed, vader zat in detentie en de jaren verstreken verder. Ik heb door de jaren heen een verkeerd beeld opgebouwd met vrouwen. Eigenlijk het tegenovergestelde als mijn vader. Sex uit lust vind ik lastig om mee om te gaan, om te doen. Zo, dat is eruit… ik heb meerdere malen sex kunnen hebben met meisjes die ik leuk vond en die mij leuk vonden, maar door mijn afstotende,nonchalante gedrag is het er nooit echt van gekomen. Zeg maar bang van meisjes :’), niet goed je een houding weten te geven als een meisje geïntresseerd in je is. Toen ik een jaar of 16 was had ik met een feestje erg leuk contact met een meisje, donker haar, beetje arrogante houding maar daar kon ik toen prima mee omgaan. Tijdens het feesje gezoend, zij wou met me mee naar huis (was dichterbij als haar huis), en bij mij thuis kleedde ze zich nog om, naast mij in bed gelegen, maar niks gebeurt. Waarschijnlijk omdat ik niet de eerste stap durfde te zetten. toen was ik nog maagd zegmaar;p. Helaas, heeft ze nooit weer contact gezocht of m’n app beantwoord met de vraag om weer eens te chillen.
M’n ontmaagding was toen ik 17 was dus opzich een prima leeftijd en toen ging het wel prima.
Nu klinkt het natuurlijk allemaal erg wanhopig en warrig (zoals jullie mannen wel vaker bestempelen haha), maargoed beter kan ik het niet uitleggen. Vrouwen zijn daar gewoon beter in.
Ik heb wel eens dates gehad met meisjes, en als we aan het zoenen zijn krijg ik een erectie. Allemaal niks mis mee dus, hij werkt perfect. Maar als het dan op de daad zelf aankomt krijg ik een soort van flashback ofzo terug in de tijd dat m’n vader m’n zusjes sexueel misbruikte en zegt een stemmetje in 'm’n hoofd van, waar ben je mee bezig. Straks word je hetzelfde als je vader. Erg deprimerend allemaal als je juist seks wil hebben. En dat fijne gevoel wil ervaren. Dan zakt de moed je wel een beetje in de schoenen.
Één keer is het me gelukt om ‘volwaardig’ sex te hebben zonder dat m’n erectie wegzakte, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik toen een sexpil gebruikt had. Omdat ik er klaar mee was om geen erectie te kunnen houden, terwijl ik daar normaal nooit last van heb.
Nu alle dingen op sexueel gebied er uit zijn heb ik nog wat issues.
Aangezien ik niet goed onderlegd ben met vrouwen door het gebeuren met m’n vader, heb ik moeite met contact leggen / houden met vrouwen.
Ik zou niet weten hoe ik een vrouw aan moet spreken op straat als ze mij op een bepaalde manier aankijkt van ik vind je knap. Hey, alszijnde gedag zeggen kan natuurlijk iedereen maar de truc is om verder te gaan dan dat ene “hey” woordje.
Tuurlijk we weten allemaal dat de ene vrouw de andere niet is, en het altijd zoeken is naar de juiste verstandshouding met elkaar. Maar het zit zo, ik had vorige week zondag een date met een meisje via Tinder.
Niet de knapste, maar zeker niet lelijk. Ik dacht (als man zijnde) dan ligt de drempel ook niet zo hoog.
Nu hadden we op de app afgesproken seks te hebben op de 1e date zodat je weet wat je aan elkaar hebt, was de gedachte die we op elkaar ingespeeld hadden. Natuurlijk hardstikke fout. Maar de seks kwam er niet van :’). Best lelijk zegmaar. Omdat ik niet echt wist waar ik moest beginnen aangezien ik niet zo ingesteld ben (sex voor de lust).
Gelukkig had ze hoofdpijn, migraine aanval, dus ze lag chillend op de bank, dus heb dat maar als reden gegeven dat ik dacht dat zij geen zin had (bal teruggekaatst) omdat ze koppijn had. Maar de tweede date moet het er wel van komen (dat wou zij ook wel).
Nu is alleen nog de vraag of ze wel een tweede date wil. En hoop niet dat ze afhaakt omdat ik de eerste keer niet mans genoeg was om haar vol te zoenen, te knuffelen, strelen en zo verder te gaan tot seks. Het bleef beperkt tot tegen elkaar aanliggen enzo. En dat voelde best goed. Hoe raar dat ook klinkt.
En verder is het een beetje een probleem dat ze beetje afzijdig is op app, sinds kort. Waar ze eerder me de oren van de kop praatte, nu angstvallig stil, kortaf, praat niet meer over sex eigenlijk. Dus je zou haast zeggen dat ze geen zin meer heeft. Ben natuurlijk ook niet de makkelijkste geweest want zij wou sex en ik gaf het haar niet.
Wil het eigenlijk ook niet tegen haar zeggen dat ze de situatie zou begrijpen zeg maar (van mn vader). Dat heb ik tot nu toe 3x gedaan waarvan ik bij 2 meisjes afgewezen werd. Sindsdien me daar best wel vervelend over gevoeld. Dus ben daar een beetje huiverig voor.
Hoop dat alles een beetje leesbaar is.
Misschien kunnen jullie me advies geven.
Alvast bedankt!
gr Mastersteel