nog geen lief gehad

help, ik ben en meisje van 15 jaar en heb nog nooit een lief gehad,er is ook geen enkele jongen die ooit met mij gewild heeft. Ik ben wel al soms verliefd geweest maar dat was nooi wederzijds. Ik heb ook maar 1 jongen in mijn gsm staan waar ik soms mee sms. Met andere jongens heb ik bijna geen contact. Wat moet ik doen ?

Geduld hebben.

Heb je haast? :stuck_out_tongue: Je bent pas 15, nog alle tijd van de wereld joh! Geniet lekker van je leven en dan komt de juiste jongen nog echt wel op je pad!

geduld hebben en je ogen open houden

Ach, wacht gewoon af! Op elk potje past wel een dekseltje :slightly_smiling_face:

Dit is al het tigste topic hierover. Come on, ik ben bijna 17 en heb óók nog geen vriendje gehad. Er zijn ook mensen van 20 die ‘nog steeds’ geen vriend hebben gehad. Je leven is echt niet voltooid als je een jongen hebt gehad hoor.

meid, wat zielig toch elk normaal 15 jarig meisje heeft natuurlijk al 13892 jongens gehad. Jij bent echt abnormaal, ik zal als ik jou was me laten nakijken.

ff serieus, het is niet gek, sta open voor liefde en ga er niet naar opzoek. Liefde komt op de momenten dat je het niet verwacht.

btw het aantal jongens in je mobiel heeft hier niks mee te maken, ga gewoon eens naast die leuke jongen uit de klas zitten. Of zeg eens hoi tegen die leuke onbekende.

Ik heb het gevoel dat veel meisjes onder druk worden gezet, omdat je blijkbaar een vriendje moet hebben.
Ik vind zelf dat er niks mis mee is om single te zijn, en als single kan je met elke jongen flirten. Dus waarom niet een keer de moed bijelkaar rapen om te zeggen tegen een jongen; ‘Wat zit je haar leuk vandaag!’
Geloof me, dat werkt ;]

wacht gewoon af (:

kom op je bent 15, je hebt nog alle tijd
begin maar met stressen als je in deze situatie zit als 30 bent ofzo

Is het verplicht om een vriendje gehad te hebben als je 15 bent? Ik ken zat meisjes die nog sgeen vriendje hebben gehad en die zijn 15/16. En ja, er zijn meisjes die wel een vriendje hebben of gehad hebben. Hebben zij een beter leven dan jou omdat ze toevallig verkering hadden? nee dacht het niet. Dus niet stressen, en zoals nonaaa__ al zegt; begin maar te stressen in deze situatie als je rond de 30 bent :’)

Je bent pas 15 joh!

dit

Ga naar een discotheek zo vind je leuke jongens,
Ik snap dat je op je 15e wel een vriendje wil (:

Ik heb hetzelfde :frowning_face:
maar je moet gewoon wachten en dan komt het uiteindelijk vanzelf wel denk ik

Haa, ik heb juist hetzelfde. Ik wacht gewoon :relieved:

Op elk potje past een deksel je moet het gewoon vinden (’:

Hahaha ik heb hetzelfde.

Je… bent… 15.
Denk je echt dat je de enige bent?

15 vind ik persoonlijk nog veel te jong om een relatie te hebben. De meesten weten nog geneens hoe ze moeten omgaan met een relatie.