(Nog) geen borsten...

Hojj.
Ik ben 14 en eenhalf en ik heb nog geen borsten. Echt nog helemaal niks, en er is ook nogniets aan het groeien. Net zoveel als dat ik had toen ik 6 was ofzo. Ik wilde vrage of er nog meer mensen zijn die nog geen borsten hebben (van mijn leeftijd/ouder.) of die ze ook pas heellaat kregen. Het voelt voor mij namelijk echtzo alsof ik de enige ben…

nou ik ben 16 en ik heb ook niks :’] maar je hebt nog tot je 21ste ofzoiets?

gewoon geduld hebben. je bent nog jong.
Het verschilt per meisje hoe snel je borsten groeien…

Je bent niet de enige heur, ik ben 18 en k heb niks. :’)

Daar heb ik geen last van, het lijkt me wel vervelend! Maar zoals al gezegd wordt, je bent nog jong, afwachten dus :wink:

Ik heb ook niet heel veel.
Maar dat maakt toch niet zo veel uit?
Vind dat nou niet heel erg belangerijk ofzo .

Komt nog wel…
Ik had op mn 14e ook geen borsten, en nu ook cup B. :wink:

hmm ik heb het wel, maar vind het ook kut als he tniet meer groeit.
ik ben ook 14, en ik ben een jaar geleden ongesteld geworden.
nu sinds augustus al niet meer en mn borsten doen ook geen pijn meer als ik er op druk?

Misschien moet je aan de pil. Heb ik ook gedaan toen ik lange tijd niet meer ongesteld werd. Van de pil word je regelmatiger ongesteld.
Je hebt wel kans dat je aankomt als je de pil gebruikt, maar dat verschilt per persoon.

Je zegt het zelf al; (nog) geen borsten. Wacht gewoon af joh, je bent 14.
Als je op je 30ste nog niets hebt, dan mag je zeuren :’)

Ik ben 18 en ik heb nu cup A. Het boeit me vrij weinig eerlijk gezegd. Ze groeien nog wel

Ik ben 19 en heb ook vrijwel niks. Ik heb het naast me neer gelegd en heb er nu wel vrede mee (:

deal with it.
x
daryennebrown

dat heeft een vriendin van mij ook, zij is 15 en heeft nog helemaal niks, maar dat komt omdat ze ook heeel klein is enzo…

ik ben bang dat ik aankom idd.

Ik ben 17 en heb ook echt kleine. Persoonlijk vind ik dat mooi, maar ieder z’n ding natuurlijk. Het betekent trouwens niet dat wanneer je ongesteld bent geworden, je niet meer groeit. Ik was 11 en zie er natuulijk wel degelijk anders uit dan toen. xD

ik ben ook 14 (bijna 15)… en ze groeien bij mij nog steeds (nu nét :sunglasses:

ben ongesteld sinds m’n 12e
en bij sommige begint t laat en bij sommige vroeg…
komt nog wel ^^
geen zorgen over te maken

Ik ben ook 14 en een half. En ben ook nog helemaal plat! Ik weet dat het niet raar is. Maar het is toch vervelend als je niemand anders ziet die zo plat is.

Je bent 14, ze groeien heus nog wel hoor. Ik ben zelf 17 en heb cup E… Hoe denk je dat dat is? :grinning_face_with_smiling_eyes: