nog een poging wagen

hee,

ik heb een tijdje geleden een jongen ontmoet waarmee ik het best leuk had. Nu is het niets tussen ons geworden, omdat we te ver uit elkaar wonen, en omdat hij misschien over een paar maanden een tijdje (3 maanden ofzo) naar het buitenland moet voor zijn studie.
Nou ga ik over een week verhuizen, waardoor we op een kwartiertje met de trein van elkaar vandaan wonen. En ik vraag me af of ik nog een keertje zou moeten proberen om hem mee uit te vragen, maar ik weet niet of dit wel een goed idee is. Hij is tenslotte duidelijk geweest over waarom het niets zou worden, maar nu een van die redenen wegvalt (de belangrijkste reden) vraag ik me af of dit de zaak veranderd.
Op het moment gaan we gewoon vriendschappelijk met elkaar om, maar we zien elkaar verder nauwelijks. Wat moet ik doen: het nog een keertje proberen, met het risico dat ie me vind zeuren en dat ik onze vriendschap weggooi, of niets doen en genoegen nemen met alleen vriendschap?

ik zou nog wel een poging wagen ja, aangezien jullie nu veel dichter bij elkaar wonen.

wie niet waagt wie niet wint

Indd, mss gewoon luchtig erover beginnen van; nu ik toch maar een kwartiertje van je weg woon, gaan we toch wel een keer gezellig wat drinken he?
Dan zie je vanzelf wel hoe hij reageert.

+ je zegt niet dat je meteen een relatie wilt. Je kan het voorstellen als ‘‘vriendschappelijk’’ afspreken. en dan merk je vanzelf wel hoe & wat (:
daar kan die toch moeilijk nee op zeggen? gewoon proberen!

Nee heb je, ja kun je krijgen.

oke dankjewel

ik heb hem gister een sms gestuurd met de vraag of ie wat wil gaan drinken met me donderdagavond. maar hij reageert nog niet…
ik kwam m zaterdag tegen met stappen en dan loopt ie best wel signalen te geven dat ie me leuk vind. wat is beter om te doen als ie voor donderdag niet terugsmst: duidelijk zijn tegenover hem of gewoon niets doen en m vergeten?

even bellen? ‘he, ik vroeg me af of je nog hetzelfde nummer had, lachlach. Als je niet met me wilt praten of mee wilt moet je het gewoon zeggen hoor ^^’ beetje lacherig houden? xD

Als je nog steeds vriendschappelijk contact hebt dan kun je ook een paar keer afspreken als vrienden… en wie weet wat daar dan wel weer uit voort vloeit!

Hmmm als hij niet terug smst voor donderdag dan lijkt de booschap me wel duidelijk en zou ik hem proberen te vergeten!

ik heb nu ook gesmst ‘als vrienden’, ik heb het heel neutraal gehouden. maar als hij denkt dat ik het niet bedoel zoals vrienden het bedoelen, dan kan ik daar dus niet veel aan veranderen.
Ik denk dat bellen een beetje stalkerig overkomt…