Nog een poging doen of niet?

Hallo meiden,

Ik voel me nogal hopeloos over een bepaalde situatie. Het zit zo: Iets meer dan een jaar geleden heb ik met een jongen gedatet. Ik kende hem van een gamesite en het was mijn eerste date via internet. We hebben hiervoor een maand lang dagelijks gepraat via whatsapp en hadden goede gesprekken. Toen ik op het station aankwam waar hij woont, werd ik opeens mega zenuwachtig. Ik weet niet wat me bezielde, ik durfde opeens niet meer en wilde afzeggen maar hij was al op het station. Ik wilde ongezien de trein inrennen om terug te gaan maar ik liep recht tegen hem aan. We zijn toen toch maar wat gaan drinken en dat was erg ongemakkelijk, omdat ik me een enorme sukkel voelde. Hij bleek in het echt super leuk, slim, grappig en knap te zijn. Na die date heb ik mijn excuses aangeboden en hij zei dat het ok was, maar het contact was dood gelopen. Een half jaar terug heb ik nog twee(!!) pogingen gedaan via whatsapp om nog wat af te spreken. Hij wilde dit, maar zei vervolgens de dag zelf af met als reden “het komt allemaal even niet zo uit”. Daarna heb ik hem nooit meer gesproken.
Het lijkt er op dat hij me gewoon niet ziet zitten en ik een blauwtje heb gelopen. Toch denk ik na een jaar nog dagelijks aan hem :S. Ik heb in die tussentijd met ongeveer 7 jongens serieus gedatet, maar ik bleef aan hem denken. Nu voel ik me nogal hopeloos omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad en niet weet wat ik er mee moet. Zal ik dan nog een poging doen om een gesprek te beginnen? Ik wil niet wanhopig overkomen en ik denk dat hij me een freak vindt. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij inmiddels een vriendin heeft. Weet iemand een goede “openingszin”, of zouden jullie het afraden en hem vergeten?
Liefs

Het is duidelijk dat hij niet echt interesse meer in je heeft,
ik wil niet lullig doen maar ik denk dat de kans ontzettend groot is dat je weer een blauwtje loopt.

Ik heb ooit 3 jaar een crush gehad op een jongen en daar nooit iets mee gedaan, altijd aan hem gedacht en kon hem 2 jaar na school nog steeds niet vergeten. Plots kwamen we in contact en kregen we wat. Ja en toen… VETTE tegenvaller. Bleek totaal niet de jongen te zijn die ik zo mooi had gemaakt in mijn hoofd.

Moraal van dit verhaal: vergeet hem alsjeblieft