Nog een meeting! @Den Bosch

Hallo dames,
Er was een topic net, waar een aantal mensen het een goed idee vonden om nog een meeting te organiseren.
en ik wil zo graag eens naar een girlscene meeting, maar het is voor mij niet mogelijk om ver te reizen, dus, ik wil graag de meeting in den bosch houden

11 juli
12 juli
13 juli
15 juli
18 juli
19 juli
20 juli
21 juli
22 juli
15 augustus
16 augustus
17 augustus
18 augustus
19 augustus
22 augustus
23 augustus
24 augustus
25 augustus
26 augustus

hier zijn een aantal datums. kijk op de laatste pagina voor het lijstje met namen, en zet je eigen naam bij de datum dat je kan.

Oh, daar ben ik helemaal voor. Den Bosch is lekker dichtbij, dus dat is prima.

Den Bosch is toooo far awaaaay D:

nooo kloot jij moet komen :3

Ik ga eens kijken hoeveel kilometer afstand het is ;p

Ik zou wel willen komen, lijkt me erg leuk, maar niet Den Bosch, want dat is écht heel ver weg…
Daarbij denk ik niet echt dat er mensen op gs zijn die mij willen meeten :’)

120, valt nog mee :’)

Den Bosch! Dat is nog eens leuk ;’)

misschien kon ik beter in de titel zetten dat het in den bosch is ofzo?
of, ja, het kan misschien wel ergens anders, maar er zijn weinig mogelijkheden voor mij helaas, ik mag niet alleen reizen met de trein aangezien ik nog nooit met de trein heb gereist!

Claudia, alsof mensen míj willen ontmoeten. :’)

@Aurorae: Jawel, jij hebt een mooie girlscenenaam ^^

wel joh, waarom niet!

Hm… beetje ver weg :’)

Veel te ver :[ maar het lijkt me wel leuk om een keer naar een gs meeting te gaan (:

Moet ik het in de titel zetten Miraya?

Jaa maar je moet wel een lijstje maken, ik zeg: misschien kom ik.
Doe het wel aan het begin van de vakantie anders zijn de meeste al op vakantie, ik ga niet weg en door de weeks komt wel uit.

@Overdressed: Huh, me confused. Je mag niet alleen met de trein omdat je dat nog nooit eerder hebt gedaan?

Hahahah jij bent de enige van heel GS die ik wil ontmoeten, serieus xD al jaren!

ik woon daar in denbosch :grinning:

^nee, niet aan het begin! Ik ben de eerste twee weken weg. :hammer: