Nog een ander suggestie dan de pil?

Hi,

Ik ben gisteren ongesteld geworden, en ik slik geen pil of iets dergelijks.
Nu ga ik volgende maand de 1e op vakantie, dit betekent dat ik dan ongesteld ben. Nou dat wil ik dus niet zeg maar,haha.
Maar heeft iemand nog andere suggesties om het uit te stellen dan de pil? zo nee, hoe gaat dat in z’n werk? of ben ik daar nu al te laat mee? en wanneer moet ik dat innemen enzo?

Alvast bedankt xxx

Primolut, dat is een pilletje, maar niet dé pil. Voor primolut moet je even langs de dokter gaan, ik weet niet precies hoelang je hem van te voren moet slikken, maar volgens mij een week ofzo. (Zelf geen ervaring)

hmm ik heb vroeger wel eens bij de dokter om van die pilletjes gevraagd, die moest je dan vanaf de dag dat je je ongesteldheid verwacht slikken.

Ik had ook zoiets, een pil maar niet de pil. En die moest ik een week vantevoren slikken, en dan werd ik bijvoorbeeld 1maart ongesteld, dus moest ik het tot de zesde slikken. En dan werd je het een week later, ofzo. Ik weet het niet meer precies, want ik slik ze niet meer als ik op vakantie ga, ik hou toch niet van zwemmen. En toen was ik ook wat jonger, dus mn moeder zei wanneer ik die pil moest innemen en wanneer ik moest stoppen enzo

xx

Ik had dat vroeger ook wel eens, ik ben gewoon naar de dokter gegaan voor primolut. Je kon het iets van 1 week tot 2 weken ofzo uitstellen?

Ok bedankt, verder nog?