nog een afspraakje? Of toch niet?

Heee meiden!

Fijne feestdagen toegewenst!

Maar, daarvoor heb ik dit topic niet aangemaakt.
Gisteren had ik een date/afspraakje met een jongen. Ik had hem nog nooit gezien, maar we hadden al een paar weken gepraat via msn. Dat was harstikke leuk en gezellig.

Gisteren dus die date, dat was ook echt gezellig. Hij zei dat hij me leuk vindt. Zelf weet ik het nog niet. Dat heb ik ook eerlijk gezegt, ik kan dat niet zeggen na 1x.
Na een hele leuke middag moesten ik weer richting huis, en heeft hij me naar de trein gebracht, én gewacht én uitgezwaaid tot de trein ging rijden. Echt super lief!

Nu weet ik niet of ik nog een afspraakje wil. Ik weet niet of mijn gevoel meer zegt van vriendschap, of toch een beetje verliefdheid. Wat zouden jullie doen?

Bedankt in iedergeval!

-

Gewoon nog een keertje afspreken, en dan een keer zoenen ofzo?

Wow snelle reactie zeg! Bedankt. :smiley:

Ja ik denk ook gewoon nog een keertje afspreken wanneer je d’r zin in hebt, en daarna ff kijken hoe je je bij alles voelde.

Wow snelle reactie zeg! Bedankt. :smiley:

gewoon nog een keer afsrpeken! :slightly_smiling_face:

Gewoon nog een keer afspreken, je verliest er toch niets bij? :grinning:

Nog een keer doen! Als het gezellig was en het klikte… :slightly_smiling_face: Wat heb je te verliezen dan? :’)

aah bedankt voor jullie reactie’s :grinning:

Volgens mij heb ik niet echt iets te verliezen. Maar ik ben bang dat ik hem hoop geef, omdat hij mij leuk vind. En ik het dus niet weet.

gewoon nog een keer afspreken :stuck_out_tongue:, simpelste om erachter te komen

Mijn beste vriendin zei net dat ik het niet moest doen. Je kan je gevoel immers niet dwingen. Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens.

Ja klopt, maar aan de andere kant kan je ook niet na 1 keer iemand gezien te hebben gelijk al zeggen dat je helemaal verliefd bent op diegene (want ik begreep er uit dat het de eerste keer was dat je hem zag? ). Ik denk dat als er nu een klik was en het gezellig was, je gewoon nog een keer moet afspreken en dan pas gaan kijken of er gevoelens vanuit jouw kant komen :slightly_smiling_face: En als je hem hoop geeft, dan kan je toch tegen hem zeggen dat je het wel heel gezellig vond, en dat je ook nog een keer met hem wilt afspreken maar dat je op dit moment nog geen gevoelens voor hem hebt? :slightly_smiling_face:

ja gewoon nog een keer afspreken, als je dan nog helemaal NIKS voelt weet je genoeg. maar soms heeft het gevoel tijd nodigom te groeien :stuck_out_tongue:

Nog een keer afspreken en dan kijken hoe je je erbij voelt, verliefdheid kan nog komen.

Ik zou het denk ik wel doen,
je vond het toch een leuke date?

na één keer kan je eigenlijk niet zeggen dat je verliefd bent en alles, zoiets moet groeien.
Gewoon nog een paar dates, iets doen waarbij je elkaar leert kennen en dat kan je altijd nog zeggen: nee sorry, ik vind je vriendschappelijk leuk maar meer wordt het niet, helaas…

zo zou ik het doen:)

haha, allemaal voorstanders voor nog een date! Echt allemaal bedankt :grinning:

Als je met iemand zoent, voel je het meestal meteen ;p

Ik zou idd gewoon nog een keer afspreken.
En als je tegen hem zegt,
‘‘Ik weet nog niet zeker, of ik je leuk vind…’’
Iets in die richting.
Je kan het wat subtieler brengen ofcourse. =)
En het is idd zo dat je gevoel niet kan dwingen.
Maar je moet er wel achter komen wat dat gevoel is. (aa)

Succes.
xxx

Ik zou wel afspreken om er toch zeker van te zijn of je nou wel of niets iets voor hem voelt? Zo nee zou ik er toch eerlijk over zijn en hem vertellen dat je er niks bij voelt?