nog 5 weken....

hee lieve girlsceners!!
ik heb een klein “probleempje”
ik ben al 2 jaar helemaal verliefd op een jongen uit de 4e (ik zit in de 3e)
hij zit bij mij op school, maar ik ben natuuuurlijk weer zo’n mietje die hem niet durft toe te voegen op hyves, aan te spreken, of bb ping toe te voegen
ik heb helemaal nog geen contact met hem, hij kijkt en lacht wel eens naar mij maar tsja dat kan ook voor een van me vriendinnen zijn :wink:
maar nu gaat hij over 5 weken van school (examejaar)
ik MOET contact met hem zoeken but how.
zal ik hem toevoegen op hyves… ik ben zo bang dat hij niet weet wie ik ben en dan vraagt hij wie ben je, dan val je ook een beetje door de mand, niet???
please weten jullie iets…

Ik zeg voeg hem toe, als hij volgend jaar toch weggaat heb je niks te verliezen. Je krijgt spijt als je het niet gedaan hebt.
Ook al weet ik dat het eng is iemand toe te voegen op hyves, al helemaal als je alleen maar oogcontact met hem hebt…
Maar niet geschoten, is nooit mis!

Go for it girl!

Idd gewoon toevoegen! Straks gaat die van school, en weet die later niet meer wie jij bent. En als je hem op hyves hebt kan je altijd nog een gezellig praatje met hem maken;) En misschien word het dan nog wel wat…

Toevoegen, heb ik oook gewoon gedaan, met een jongen die ik wel zag zitten, maar waar ik verder niet echt mee sprak, (niet dat het iets geworden is, maar toch hij vond het niet raar ofzo) Gewoon doen!!!

weet je het zeker dat ie zo gaat ? =p

Precies dat! Hij gaat toch weg, dus je hebt werkelijk niets te verliezen als je hem toevoegt!

(en het is “niet geschoten, altijd mis” he xD)

ik zit in ongeveer dezelfde situatie alleen zit hij in de 6e ik in de 4e, maar heeft hij geen fb, hyves of wat dan ook…
dus je hebt geluk dat hij tenminste hyves heeft, dat had ik ook heeeel handig gevonden…
toevoegen dus!!

Spreek hem irl aan
internet vind ik nooit zo persoonlijk…

Hahaha sorry voor de hele domme fout in het spreekwoord. (A) haha