Nog 2 weken om een betere contditie te krijgen, hoe?

Hoi! Ik heb een bar slechte conditie, maar bij mijn opleiding moet ik veel rennen. Ik had natuurlijk veel eerder moeten beginnen met hardlopen enc. maar dat heb ik dus niet gedaan… Weet iemand hoe ik binnen 2 weken mijn conditie nog even omhoog kan gooien? Ook moet ik push-ups leren doen, iemand hier ook tips voor?

Alvast bedankt x

Push ups heb je opbouwschema’s voor die je eventueel kan inkorten
Conditie , tja jumping jack etc . Elke dag een cardioroutine doen ?

Ik denk gewoon veel sportieve dingen doen, push-ups kan je denkik wel leren door je voeten ergens onder ofzo te klemmen. Succes ! X

Bedankt, iemand anders nog tips ?

om de dag trainen.

dag 1 bijvoorbeeld een duurloopje van een uur (een uur op het zelfde tempo, mag heel rustig en als dat te lang is ook korter).

dag 3 bijvoorbeeld een ongeveer 100m sprinten, 200m sprinten, 300m sprinten, 400m sprinten en probeer dit met 5 minuten rust en doe 2 series met een serie pauze van 10 minuten.

en probeer dit vol te houden om de dag (dus niet elke dag!) en maak een eigen trainingsschema en pas het aan op wat je kunt. Probeer het niet te forceren en goed op te bouwen. Zorg dus dat je geen blessures krijgt en dit hierboven is om een idee te geven maar maak het zwaar voor jezelf maar dus niet TE zwaar.

succes!! <33
kiss

Sorry to say this, maar je kan je conditie niet binnen twee weken drastisch veranderen :3 Dat heeft tijd nodig. Natuurlijk veranderd er wel iets, maar niet heel veel. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar het is zoals het is :3