Nog 1 argument, help!

Hallo, (SORRY VOOR 'T LANGE VERHAAL, ik heb het zo kort mogelijk gehouden)
Ik moet morgen een spreekbeurt houden voor Nederlands. Het moet een krantenartikel zijn waar een mening in staat. Over de volgende dingen moet je iets vertellen:

• samenvatting van artikel, mening van de schrijver, mening van mijzelf, 3 argumenten

Nou heb ik bijna alles. Ik heb namelijk 2 argumenten i.p.v. 3.
Artikel gaat over het boek ‘echte mannen eten geen kaas’. De schrijfster zegt dat het haar levensverhaal is maar later blijkt dat het verzonnen is etc.
Nu is de mening van de schrijfster: ‘de journalisten, verslaggevers etc. moesten het eerst kritisch gaan onderzoeken, voordat ze het serieus namen’

Mijn mening: Ik ben het ook eens met de schrijfster over dat journalisten en andere mensen kritischer moeten kijken naar verhalen.
1e argument- Als de media zich er niet mee bemoeid had, was er niet zo’n groot probleem ontstaan.
2e argument- Journalisten zoeken naar mooie verhalen en het maakt niet uit of het waar is of niet
3e argument- :face_with_raised_eyebrow:
Nou is de vraag of jullie een 3e argument weten, want ik weet echt niets meer ):

Alvast bedankt,
x

Je zou de mediakritiek wat algemener kunnen gaan bekijken. Je zou kunnen zeggen:
Als de media kritischer zou kijken naar gebeurtenissen en manuscripten blijft de betrouwbaarheid van de media hoog. Door valse of overdreven verhalen te publiceren zal de media een onbetrouwbare bron worden.

Heel erg bedankt! :grinning:

up!