noemde hij me lelijk?

-

Ik begrijp het niet helemaal, wat hebben die hartjes ermee te maken?

Ik snap het niet helemaal (was dat hartje op je hand getekend? zat je naast een vriend van hem? weet hij je naam niet?) maar het klinkt wel alsof hij je lelijk noemt. Blijkbaar geen manieren.

hij wilde dus een hartje tekenen op iets van die vriend en een lelijk meisje, en opzich gaan we best veel met elkaar om, niet bij elkaar in de klas, ken zijn naam natuurlijk wel hahah, maar er zijn ook dingen gebeurt waaruit leek te zijn of hij me wel leuk vind, volgens anderen dan! dus ik weet het niet? ik dacht misschien (zeg het alsjeblieft als ik nu onnodige hoop probeer te maken ofzo haha) dat die vriend het wist dat hij mij misschien leuk vindt en dat hij dat niet wilde aan mij laten wetenofzo?

Ik weet niet hóe hij het zei, op welke toon. Misschien dat hij het sarcastisch zei en dat hij je niet lelijk vindt maar dat kan ik er niet uit opmaken. Het is in ieder geval echt een domme opmerking…

^ hetzelfde
Alhoewel ik niet denk dat iemand dat sarcastisch zou zeggen…

Vraag het hem, gewoon, direct, in the face.

Oh, het eeuwige omelkaar draaien en het ‘vind hij me wel/niet/wel/niet/wel/niet leuk’-proces.

oh en eerst zei die ene jongen kijk dit (het hartje) betekent iets en toen zei die er niets over, maar later opeens dat.

Nouu… Waarom steeds als ik ga kijken is het bericht weggehaald… Haha

Het is niet omda ie een hartje op zijn hand heeft hij je opeens leuk vindt?

Ik snap er om eerlijk te zijn nog steeds niks van.

Beginpost weg.