No trust.

Laatste tijd heb ik echt veel problemen qua jongens, word er echt gek van en het grootste deel ligt aan mijzelf. Ik hecht me veel te snel aan mensen, het gebeurd gewoon. Ik word ook 9 van de 10 keer keihard gekwetst, omdat die jongen het niet wederzijds met me meent. Ookal geeft die dan nog zoveel signalen. & nee, ik ben niet gek, die geven ze echt. Ben vaak gebruikt, en heb nu echt weinig vertrouwen in jongens. Hoe kan ik een jongen nou echt geloven op zijn woorden? Ik zeg altijd, geen woorden maar daden, maar zelfs daden geloof ik niet meer. Vind dit echt jammer want ik weet dat er wel jongens zijn die niet liegen enzo. Maar zie door de bomen het bos even niet meer. Iemand tips? Wou het gewoon eventjes kwijt dus hoef niet persee reactie’s.

Dankje :slightly_smiling_face:

same here, misschien moet je eventjes de jongens een tijdje met rust laten en tot jezelf komen.
en een soort afstand houden om jezelf te beschermen. Jezelf niet te snel aan ze geven dus.
vind dat zelf ook erg moeilijk dus ik hou je topic in de gaten.

ja heb ik ook hoor. Ik ga nu gewoon doorpruttelen tot ik echt iemand leuks vind. Je kunt ook niet de jongens afzweren ofzo voor een tijd, dat is heel lastig en ik denk ook niet dat het helpt (dan wil je nog meer iemand vinden en ga je de eerste beste vertrouwen etc.) Ik word ook erg vaak gekwetst, maarja, het is maar zo toch. Ik kan er zelf ook niks aan veranderen en ik hecht me ook vaak snel aan mensen.

Conclusie; wachten tot je een echt leuk iemand vind en daar het proberen leuk mee te hebben :slightly_smiling_face:.

Ik heb ook zoiets… Sinds het uit is met mijn ex na bijna 4 jaar, die super veel loog altijd, vertrouw ik geen enkele kerel. Dan kom ik een leuke vent tegen, leuk contact mee, doe er eens wat mee en dan gaan we bijv zoenen. Dan ineens hecht ik mij eraan terwijl ik het niet eens wil, en denk ik dat alles wat hij zegt niet waar is en alles lullig bedoelt is… Mijn ex heeft mij echt heel erg verpest.

Wat ik op dat moment doe is zelf gewoon contact verbreken met die jongen, tenzij hij mij weer iets stuurd. (Ik ga trouwens niet boos ofzo tegen ze doen, maar het komt denk ik wel duidelijk over dat ik ze wantrouw… en alles gaat onbewust!)

Dus ik kan ook wel tips gebruiken…

Dit had echt mijn stukje tekst kunnen zijn. Zo herkenbaar dit. Je verwoord precies hoe het voelt.

Echt klote situaties allemaal… :frowning_face: